دانلود سریال سووشون (سریال سووشون) قسمت 1 اول حجم رایگان

دانلود سریال سووشون، سریال سووشون قسمت 1 اول کامل، دانلود قسمت ۱ سریال سووشون، دانلود قسمت اول سریال سووشون، سووشون قسمت ۱، دانلود فیلم سووشون قسمت ۱، دانلود قسمت 1 سریال سووشون با حجم نیمه رایگان، دانلود قسمت جدید سریال سووشون در ادامه مطلب آمده است.

سریال سووشون قسمت ۱ اول (دانلود سووشون تهران قسمت 1) به کارگردانی نرگس آبیار و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند

************************

"دانلود قسمت 1 سریال سووشون از لینک زیر"

دانلود سریال سووشون

************************

بازیگران سریال:

بهنوش طباطبایی , هوتن شکیبا , سام درخشانی , ترلان پروانه , فرشته صدر عرفایی , میلاد کی مرام , آزاده صمدی , مریم سعادت , فرشته صدرعرفایی

داستان سریال:

دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول سووشون یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده , امین حیایی و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

دانلود سریال سووشون (سریال سووشون) قسمت 1 اول حجم رایگان

سریال به کاگردانی کیارش اسدی ‌زاده محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر جنایی و کمدی میباشد در این سریال بازیگرانی همچون کاظم سیاحی و مینا ساداتی و حسن معجونی به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود قسمت چهاردهم سریال دفتر یادداشت روی لینک زیر کلیک کنید

" دانلود قسمت 14 سریال دفتر یادداشت "

درباره سریال دفتر یادداشت

سریال دفتریادداشت به کاگردانی کیارش اسدی ‌زاده و بازی رضا عطاران و سیامک انصاری محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر جنایی و کمدی می‌باشد.

دانلود سریال بازنده

دانلودد سریال ازازیل

دانلود سریال جنگل آسفالت

دانلود سریال سووشون (سریال سووشون) قسمت 1 اول حجم رایگان

سریال گناه فرشته به کاگردانی حامد عنقا محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است و در ژانر خانوادگی و درام میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود قسمت دهم سریال گناه فرشته روی لینک زیر کلیک کنید

" دانلود قسمت 10 سریال گناه فرشته "

درباره سریال گناه فرشته

گناه فرشته به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا و در ژانر خانوادگی و درام می باشد. در خلاصه داستان آمده آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

بازیگران سریال گناه فرشته

شهاب حسینی , پردیس پورعابدینی , امیر آقایی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , پژمان بازغی , سامیه لک , فرید سجادی حسینی

کد خبر 730204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایهان باباپور IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    عالی است