انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رزم در صحنه‌های انقلاب اسلامی توفیقی است که خداوند به مجاهد فی سبیل الله عطا می‌کند، گفت: شهادت اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی شامگاه چهارشنبه _دوم اسفند_ در سومین گردهمایی و یادواره ۱۸۱ شهید شهرستان خمینی شهر در عملیات خیبر اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های مقدس آن‌ها است و ما باید بدانیم که این حرکت و این انقلاب با سایر نهضت‌ها وانقلاب‌های جهانی حرکتی کاملاً متفاوت است.

وی افزود: انسان در مکتب انقلاب در مسیر یک جهاد درونی و یک جهاد بیرونی، جهاد اکبر و افضل دارد و این حرکت در مکتب امام که مکتب ولایت است تداوم دارد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه انقلاب ما به فرموده امام (ره) به حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود و مسیری که راه تعالی را طی کرده، مرحله به مرحله مشمول پیروزی و موفقیت بوده است، خاطرنشان کرد: از صدر اسلام که نگاه می‌کنیم آنچه در فرهنگ علوی، نبوی و عاشورایی قرار دارد آن حرکت، مبنای همان شعار پیامبر (ص) «قولو لا اله الا الله تفلحوا» مسیر توحید ولایت است و در این مسیر انسان‌ها یک حرکت تکاملی را طی می‌کنند و در جبهه‌ها شاهد طی شدن مسیر رشد و تعالی بودیم.

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است

ایزدی با اشاره به داستان حضور زهرة بن عبد الله در جنگ قادسیه با آخرین پادشاه ساسانی تاکید کرد: آنچه همه ملت‌ها را به صورت جوشان به حرکت در می‌آورد صحنه عاشورا است که سالار شهیدان یاران خود را برای احیای کلمه حق و ذلت ستیزی و اصلاح جامعه و مسیر پیامبر نرود و حتی ارزشمندترین سرمایه خودش از جمله علی اکبر (ع) را در راه این حرکت تقدیم می‌کند.

وی تصریح کرد: آنچه پیامبر در جنگ خندق و فشار مضاعف آن وعده دادند که پیروزی اسلام بر امپراطوری شرق و غرب بود محقق شد و انقلاب هم در ۴۵ سالگی خود مواجه دشمنی‌هایی است که در صدر اسلام با پیامبر اکرم کردند و مسیر پیروزی را طی کرده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: میشل فوکو، فیلسوف و متفکر فرانسوی یکی از افرادی است که چندین سفر به ایران دارد و وی در ماهیت انقلاب می‌گوید که نکته مهم انقلاب ایران آن است که معنویت و سیاست را با هم منسوج کرده و نظم نوینی را به بشریت تقدیم کرده است.

ایزدی با بیان اینکه امام راحل این انقلاب را مقدمه انفجارات عظیم در منطقه می‌دانست، ادامه داد: در این حرکت نورانی انسان‌های بزرگواری مثل اصحاب صفه پرورش یافتند و انسان والای تربیت شده و آموزگار دیگران شدند.

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است

وی اضافه کرد: در زمان جنگ نگذاشتیم دشمن یک وجب از خاک را بگیرد و این ایثار یک افتخار است و در ادامه دفاع مقدس، در لبنان، سوریه و جبهه‌های مقاومت می‌بینیم نه‌تنها پیروز شدیم، بلکه این ایران است که در منطقه موقعیت، موضوعیت و یک حرکت جدید دارد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکنون سه موقعیت ممتاز داریم، نخست موقعیت قدرت دفاعی ایران، دوم محوریت واحد و جبهه مقاومت که درست شده است و سومین و مهم‌ترین مؤلفه، سرمایه انقلاب است و انقلاب با مردم پیروز شد.

ایزدی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم از طریق فضای مجازی و رسانه و جنگ شناختی شبهه ایجاد می‌کند تا مردم را از این حرکت منصرف و کشور را ناپایدار کند؛ حال در آستانه انتخابات و در ادامه مسیر شهدا هستیم و رسالت داریم نه‌تنها خودمان، بلکه دیگران را دعوت به حضور فعال کنیم.

وی افزود: ما با بصیرت در جبهه‌های مختلف پیروز شدیم و کشوری هستیم که همه اذعان دارند از توانایی‌های بالایی برخورداریم و باید به صورت قوی وارد شویم و دیگران را دعوت کنیم و بدانیم که در مسیر رو به پیشرفت قدم برمی‌داریم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به امکاناتی و زیرساخت‌هایی که فراهم شده است، اظهار کرد: با هوشیاری به پیش برویم و مانند اصحاب امیرالمومنین (ع) اشباه الرجال نباشیم و امام خود را تنها نگذاریم و در جبهه داخلی هم با دشمن مبارزه کنیم.

کد خبر 730193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.