افراد صاحب نفوذ مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند

فرماندار تیران و کرون گفت: افراد صاحب نفوذ وظیفه مهمی در دعوت و ایجاد انگیزه حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند و نباید در این خصوص کوتاهی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا بعدازظهر چهارشنبه _دوم اسفند_ در جلسه شورای اداری تیران و کرون اظهار کرد: تبلیغ برای حضور مردم و تبیین دستاوردهای نظام و دولت از وظایف غیرقابل انکار است که بر عهده همه به‌ویژه مسئولان دستگاه‌های اداری قرار دارد.

وی با اشاره به نقش افراد صاحب نفوذ در ایجاد انگیزه برای حضور در انتخابات و رأی داد، افزود: افراد صاحب نفوذ وظیفه مهمی در دعوت و ایجاد انگیزه حضور مردم برای شرکت در انتخابات دارند و نباید در این خصوص کوتاهی کنند.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: هر فرد بر قشر خاصی تأثیر دارد که باید از این فرصت برای دعوت به حضور در انتخابات استفاده کند و با تبیین نقش مشارکت سیاسی و انتخاب اصلح به این امر مهم کمک کند.

محمدی‌کیا با بیان اینکه مدیران دستگاه اداری برنامه‌ها و پیشرفت‌های کاری خود را برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: بی‌اطلاعی از اقدامات ناامیدی ایجاد می‌کند و منجر به نارضایتی خواهد شد و همین چالش‌ها بر حضور و مشارکت سیاسی مردم تأثیر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: طی این یک هفته تا انتخابات دستاوردها را به صورت جدی بیان کنید و همواره امیدواری را در جامعه با اطلاع‌رسانی نشر دهید.

فرماندار تیران و کرون تاکید کرد: مسئولان ادارات شهرستان از کاندیدای خاصی جانب‌داری نکنند و تلاش خود را بر مشارکت قرار دهند.

محمدی‌کیا ادامه داد: جریان اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از اقدامات صورت گرفته و نقش انتخاب نماینده اصلح برای کشور مؤثر است و جانب‌داری‌ها موجب نگرانی و بروز مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تیران و کرون صورت گرفته است، گفت: مانور انتخاباتی برای کنترل شرایط صورت گرفته و تمام تمهیدات لازم انجام شده است و با آموزش کاندیداها، عوامل اجرایی و نیروهای پشتیبانی، مشکل و نگرانی در مسیر انجام این رویداد مهم وجود ندارد.

کد خبر 730112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.