حضور بیش از ۲٠٠ هزار مخاطب حرفه‌ای در نمایشگاه رسانه‌ها

وزیر فرهنگ گفت: عدد اولیه از استقبال مخاطبان حرفه‌ای، بیش از ۲٠٠ هزار نفر در نمایشگاه بود و در این راستا از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه _دوم اسفند_ در اختتامیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار کرد: امید است در این ایام، تمامی افراد از برکات ماه شعبان استفاده کرده و با دل‌ها و قلب‌هایی پاک و نورانی وارد ماه رمضان شوند.

وی افزود: خوشحالیم که پس از چند سال نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد؛ برگزاری این دوره از نمایشگاه نیازمند تمهیدات بیشتری بود و همکاران من در معاونت تبلیغات همت کرده و موضوع را به نحو احسن مدیریت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: امروز رئیس‌جمهور در هیئت دولت سلام خود را به رسانه‌ها ابلاغ و از کار ستودنی تشکر کرد.

وی گفت: عدد اولیه از استقبال مخاطبان حرفه‌ای، بیش از ۲٠٠ هزار نفر در نمایشگاه بود و در این راستا از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم.

اسماعیلی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و رسانه‌ای با سلایق مختلف عنوان کرد: مردم عزیز ایران در هفته آینده پای صندوق‌های رأی می‌آیند و اینجا محلی برای گفت‌وگو، نقد یکدیگر و فضای سالم و تعاملی برای اصحاب فکر، اندیشه و سیاست برقرار کرد و در این راستا برگزاری صدها نشست توسط افراد با دغدغه برای همه ما مسرت بخش بود.

وی گفت: اصحاب رسانه از آزمونی دیگر مبنی بر حمایت از مظلومان فلسطین و غزه سربلند بیرون آمدند و ما تلاش کردیم همدلی ایران را با بخش ویژه غزه به نمایش بگذاریم و در این راستا شاهد حضور غرفه‌های بین‌الملل بودیم که با خلوص و همدلی این موضوع را به‌عنوان نقطه‌ای روشن در کارنامه خود ثبت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عذرخواهی بابت کاستی‌های نمایشگاه مطرح کرد: امید است سال آینده با زمان‌بندی بیشتر، فرصت بهتر و اطلاع‌رسانی مناسب‌تر بتوانیم جشنواره‌ای در شأن جامعه رسانه‌ای فاخر ایران برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امید است با نقد سازنده و بیان اشکالات من و همکارانم را برای برگزاری بهتر چنین رویدادی همراهی کنید، اعلام کرد: در سایت وزارت صفحه‌ای برای بیان نقدها از مجموعه جشنواره‌ها درنظر گرفته شده که به بهترین نقدها جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد چرا که می‌خواهیم نشان دهیم می‌توانیم باهم گفت‌وگو داشته باشیم و برای عزت و سربلندی ایران عزیز با یکدیگر هم‌قسم شویم.

اسماعیلی اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای، جامعه‌ای الگوساز است و امید است همگی دست در دست هم فارغ از اختلاف دیدگاه‌ها کنار هم باشیم و مردم ایران شهد شیرین این وحدت را بیش از گذشته خواهند چشید.

کد خبر 730043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.