خبرگزاری ایمنا با جریان تحولی رسانه ملی همسو است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اگر تنها به پایتخت و شهرهای بزرگ منحصر شویم، بخش عمده‌ای از ظرفیت‌ها را نادیده گرفتیم و در این راستا فعالیت ایمنا در استان اصفهان، همسو با جریان تحولی رسانه ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن عرض خداقوت به خبرنگاران ایمنا اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا را دیده‌ام که به‌صورت ملی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در دوره تحولی رسانه ملی توجه به مناطق و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نقاط درخشان کشور است، افزود: اگر تنها به پایتخت و شهرهای بزرگ منحصر شویم، بخش عمده‌ای از ظرفیت‌ها را نادیده گرفتیم و در این راستا فعالیت ایمنا در استان اصفهان، همسو با جریان تحولی رسانه ملی است.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم توجه، آنتن‌ها و قاب رسانه‌ها را به مناطق مختلف کشور ببریم و عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی، ماه رمضان و انتخابات از جمله مصادیق این امر است.

جبلی با تاکید بر اینکه با کمک استاندارد و شهردار اصفهان توانستیم اتفاق خوبی را برای تبلیغات انتخابات پیش ببریم، تصریح کرد: برای تبلیغات انتخابات تلاش شده ظرفیت دیده شدن تبلیغات را در اقصی نقاط کشور را فراهم کنیم و ما و شما در یک مسیر حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایمان معرفی کانال‌های انتخاباتی است، گفت: هزینه تبلیغات تلویزیونی کاندیداهای انتخاباتی را از ۱۵۰ میلیون تومان تهران به ۴۰ میلیون رساندیم و در حدود ۱۹۰ حوزه نیز به ۵ میلیون تومان رسید؛ همچنین اگر شخصی یک صدم آرای حوزه را به‌دست بیاورد، هزینه بازگردانده می‌شود یعنی رایگان و شبه رایگان شد.

کد خبر 730022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.