اجرای برنامه‌های هفته جوان با رویکرد نشاط و امیدآفرینی در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برنامه‌های هفته جوان با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در خانه تاریخی طباطبایی آغاز شد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به برنامه‌های هفته جوان و زمینه‌سازی افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده برای جوانان اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها با توجه به اعیاد شعبانیه و لزوم امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، جشنواره «امید و نشاط» است.

وی افزود: در هفته جوان از سوی فرهنگ‌سرای المهدی (عج) با همکاری هیئت شاهزاده علی‌اکبر، جشنواره «امید و نشاط» را در هیئت شاهزاده علی‌اکبر راوند (بلوار حرم) خواهیم داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با عنوان «جانباز اِفتخارِ وَطَن» با همکاری قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی‌اکبر (ع) در خیابان امام خمینی (ره) همراه با تعجیل جمعی از جانبازان کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد در راستای الگوسازی شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) و شهدا برای جوانان، فضاسازی شهری در هفته جوان با محوریت معرفی تعدادی از شهدای جوان کاشان که طی سال‌های اخیر در جبهه مقاومت و دفاع از امنیت وطن به فیض شهادت رسیدند، اجرا شد.

به گزارش ایمنا، برگزاری دورهمی با جمعی از جوانان فعّال در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی همراه با تقدیر از آن‌ها، همچنین همایش «جوان و آرمان‌های جهانی» ویژه بانوان جوان کاشان نیز از دیگر برنامه‌های هفته جوان است.

کد خبر 729661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.