شناسایی مشکلات و ارائه راهکار از رسالت‌های اصلی شورای شهر است

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به بعضی خدمات و فعالیت‌های مجموعه شورای شهر گفت: یکی از رسالت‌های اصلی شورای شهر، احصا کردن مشکلات و ارائه راهکارهای قانونی در راستای رفع آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جبار زندی امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج اظهار کرد: اعضای شورای شهر در استمرار بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری، امروز بررسی بودجه پیشنهادی پروژه‌های عمرانی شهرداری را در دستور کار خود قرار دارند.

وی افزود: این شورا با جدیت و به‌صورت فشرده در حال بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری است تا هرچه زودتر این مهم به سرانجام برسد که امید می‌رود بودجه‌ای که تصویب می‌شود رضایت مجموعه شهر و شهرداری را به همراه داشته باشد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌هایی که هنوز از بالقوه به بالفعل درنیامده، شناسایی شود، ادامه داد: از موضوعات مهم ابلاغ قانون درآمدهای پایدار شهری بوده که روند مدیریت شهری را تغییر داده است.

زندی اضافه کرد: از دیگر موارد تخصیص منابع با اولویت نواحی کمتر توسعه‌یافته حاشیه شهر، رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی با تاکید بر تدقیق هزینه‌ها و مدیریت بهره‌وری و افزودن بعد مکانی به برنامه و بودجه با اطلس پراکنش پروژه‌های سال ۱۴۰۳ است که این موارد باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه قیر برای انجام کارهای عمرانی، گفت: مجموعه مدیریت شهری باید این مهم را مدنظر قرار داشته باشد و این سهمیه‌ها بر اساس اولویت و نیاز محلات مصرف شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به برخی از خدمات و فعالیت‌های مجموعه شورای شهر، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی شورای شهر احصا کردن مشکلات و ارائه راهکارهای قانونی در جهت رفع آن‌ها است.

کد خبر 729640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.