تمرکز شهرداری اراک بر ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان است

شهردار اراک گفت:تمام توان ما بر ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان متمرکز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در یکصد و بیست و هفتمین جلسه صحن علنی شورا، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در دو هفته گذشته مدیران شهرداری در کنار اعضای شورا در حال تنظیم دفترچه عوارض و بودجه سال ۱۴۰۳ بوده‌اند.

وی افزود: تلاش شده است در تدوین بودجه از نقاط ضعفی که در بودجه سال جاری وجود داشته را برطرف کنیم.

شهردار اراک تصریح کرد: در دو هفته گذشته چند جلسه مدیران شهرداری با سرمایه‌گذاران برگزار کردند تا بتوانیم از ظرفیت سرمایه داخل و خارج از استان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته جلساتی با مدیران شرکت توزیع برق داشته‌ایم، در صورتی که چند تیر چراغ برق در بلوار سیدالشهدا که هنوز باقی مانده است جمع‌آوری شود، امکان بازگشایی این معبر وجود دارد.

محمودی ادامه داد: هم اینک تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و امید می‌رود تا پایان سال اقدامات اجرایی آن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته هزار و ۵۲۷ تن آسفالت تولید و در سطح معابر شهر به تفکیک مناطق توزیع و پخش شده است گفت: ۵۰ تن از این آسفالت تولید شده را آسفالت بازیافتی تشکیل می‌دهد.

شهردار اراک اظهار کرد: ساختمان اداری منطقه دو ۶۰ درصد و منطقه سه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: امکان افتتاح ساختمان منطقه سه وجود دارد و این ساختمان در حال محوطه سازی است.

محمودی ادامه داد: در موضوع فرهنگی در دو هفته گذشته دو جشنواره فرهنگی در دره نور الشهدا برگزار شد که یکی از آنها در بارش برف و دیگری بدون برف شکل گرفت.

وی تصریح کرد: ارتقا و استانداردسازی مرکز داده اتاق سرور شهرداری اراک انجام شده به گونه‌ای که هیچ‌گونه افتتاح شایسته‌ای برای این مرکزی صورت نگرفت، اما با حضور معاون قوه قضائیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهردار اراک اضافه کرد: این نهاد خدماتی هم اینک در حال آغاز جلسات ستاد استقبال از بهار است، ستادی که شهر را آماده و تمیز و برای حضور مهمانان نوروزی و مهمان بزرگ و اصلی که ماه مبارک رمضان است آماده می‌کند.

وی از پلاک شدن و تحویل پنج دستگاه از اتوبوس‌های برقی به شهرداری اراک خبر داد و گفت: امروز پنج راننده به تهران اعزام شده‌اند و در حال آموزش دو روزه هستند.

محمودی اضافه کرد: اقدامات گمرکی پنج ۵ دستگاه اتوبوس دیگر هم انجام شده است و در حال شماره گذاری است.

وی ادامه داد: یک دستگاه شارژر اتوبوس هم تحویل شهرداری اراک شده است و زیرساخت و توان انرژی برق موجود در پایانه اتوبوسرانی توانایی شارژ هشت دستگاه اتوبوس را دارد.

کد خبر 729578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    جناب محمودی مشخصه ! اراک یکی از آلوده ترین شهرهاست و بجای ایجاد فضای سبز بیشتر در حال جمع‌آوری درختان و درختچه ها از داخل بلوارها و موزاییک کردن آنها هستید . در ضمن برنامه اخذ عوارض هم که تا سال قبل نوبر بوده ،برای یک منزل بفرض دو طبقه که دارای پیلوت هم هست ۴ برگه عوارض صادر میکنید ظاهرا پشت بام هم یک واحد حساب می‌شود وجالبتر اینکه در ۴ برگه عوارض جمع آوری زباله هم قید شده ،واقعا که دست مریزاد
  • عباس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    با سلام فضای سبز شهر اراک هیچ گونه رسیدگی به فضای سبز کوی رودکی ندارد بنده ۵ سال هست با شهرداری تماس میگیرم برای هرس درختان پارک رودکی که حدودا ۱۵ سال هست هر س نشده است و نیاز به هرس برای جوان سازی دارند ولی افسوس که یک بار این کار رو اصولی انجام داده باشند