حمیدرضا ترقی در حاشیه بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش رسانهها در افرایش مشارکت مردم اظهار کرد: ایجاد خوشبینی و امید نسبت به آینده و تلاش در جهت رفع شبهات نسبت به اصل انتخابات از جمله وظایف اهالی رسانه است.
وی افزود: رسانهها باید بکوشند ضرورت و اهمیت انتخابات در جهت رفع مشکلات را برای مردم تبیین کنند و در نشان دادن شاخص به مردم برای انتخاب نمایندگان کارآمدتر و سالمتر تلاش مؤثر واقع شوند که اگر این کار توسط رسانهها صورت بگیرد، بهطور قطع مشارکت را بالا میبرد.
قائممقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد شور انتخاباتی تنها وظیفه رسانهها نیست و بسیج عمومی نیاز است تا همه دستگاهها و ظرفیتهایی که میتوانند در اذهان مردم تأثیر بگذارند باید برای این امر بسیج شوند.
نظر شما