شهرداری اصفهان نوروز ۱۴۰۳ در ۳۰ حوزه خدمت‌رسانی می‌کند

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر برای نوروز ۱۴۰۳ در بیش از ۳۰ حوزه عمده خدمات‌رسانی می‌کند و پذیرای مهمانان و همشهریان است، گفت: در ایام نوروز پیش رو در اجرای برنامه‌ها، مراعات و حفظ حرمت ماه نزول قرآن ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید جمشیدیان شامگاه _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: کمیته‌های مختلف ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان و مدیران و همکاران باید در بحث هزینه‌کردها بیش از پیش مراعات حفظ بیت‌المال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به شهروندان و مهمانان در کنار سایر همکاران خواهیم بود، افزود: در حوزه عفاف و حجاب با تقدیر از زحمات ستاد احیای امر به معروف که وظیفه اصلی را بر دوش دارند، به انجام وظیفه خواهیم پرداخت، همچنین تمام همکاران نوروز سال آینده باید دغدغه‌مندتر به این مباحث ورود کنند.

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری در بیش از ۳۰ حوزه عمده خدمات‌رسانی می‌کند و پذیرای مهمانان و همشهریان است، تاکید کرد: در ایام نوروز پیش رو در اجرای برنامه‌ها، مراعات و حفظ حرمت ماه نزول قرآن ضروری است.

جمشیدیان گفت: درخواست داریم مباحث مرتبط با حوزه امنیت مسافران و همشهریان با تیزبینی و دقت همکاران رصد و به این کمیته اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 729340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.