برپایی ۱۰۰ شعبه اخذ رای در سرپل ذهاب

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از برپایی ۱۰۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: برای برگزاری یک انتخابات با شکوه آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _یکشنبه، بیست‌ونهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود دشمن حساب کار دستش آمده و از اهداف شوم خود مأیوس شود.

وی افزود: همه فرآیند انتخابات برابر روزشمار انتخابات در حال انجام است و در این میان ۱۰۰ شعبه در شهرستان سرپل ذهاب پیش‌بینی شده است، همچنین اعضای شعب و نمایندگان بخشداری و فرماندار تعیین شده‌اند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: آموزش‌های لازم توسط کارشناس در حال انجام است و تمام امکانات و تجهیزات با دستور استاندار و بر اساس قانون انتخابات توسط تمام دستگاه‌ها تأمین شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان انجام شده و مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان از مردم برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنند.

بابلی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی را ثبت کرده و مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.

کد خبر 729329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.