ایجاد غرفه فرهنگی در ۱۵ نقطه شهر اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ غرفه‌های فرهنگی در ۱۵ نقطه اصلی این کلان‌شهر ایجاد خواهد شد، البته عمده گروه‌های فرهنگی خواهران هستند که در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام محسن مظاهری امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: امیدواریم همچون سال گذشته، با نگاه خوب اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان اتفاقات خوبی در ایام نوروز رخ دهد و بدون بازتاب منفی این زمان را بگذرانیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته روش فعالیت خوبی مورد استفاده قرار گرفت که برای نوروز ۱۴۰۳ نیز قرار است همین روش استفاده شود، افزود: البته مسائل را بیشتر از مناطق پیگیری می‌شود که حدود ۲۷ نقطه که محل رفت‌وآمد و گردشگری است افرادی را برای هدایت و انتظامات خواهیم داشت که بیشتر فعالیت‌ها در زمینه هدایت، احترام و تذکر لسانی به مسافران است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با بیان اینکه با توجه به حضور تیم در یک نقطه و خستگی نیروهای مربوطه درخواست داریم در هر نقطه تعریف شده یک محل استراحت تعبیه شود، اضافه کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ غرفه‌های فرهنگی در ۱۵ نقطه اصلی شهر ایجاد خواهد شد، البته عمده گروه‌های فرهنگی خواهران هستند که در سطح شهر فعالیت می‌کنند و هر چند روز یکبار در حال چرخش هستند و خدماتی ارائه می‌شود که از جمله خدمات آن ارائه اقلام فرهنگی و عفاف و حجاب است.

وی اضافه کرد: در مبادی ورودی شهر همچون پایانه‌های اتوبوس، زمینی، ریلی و هوایی نیروهای این ستاد مستقر هستند و بروشورهایی در صورت نیاز توزیع می‌کنند.

مظاهری تصریح کرد: در بعضی نقاط نیاز به استیج وجود دارد که درخواست داریم صوت و سایر موارد آماده‌سازی شود و در ۱۲ نقطه نماز جماعت برگزار می‌شود؛ این اقدام ملزوماتی نیاز دارد و باید تأمین شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مناطق تعداد افراد مستقر شده نیز متفاوت خواهد بود و نیازمند همت مناطق است که امیدواریم اسباب این کار فراهم شود.

کد خبر 729298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.