ضرورت نصب تمامی نشانه‌های نوروزی تا ۲۵ اسفند

عضو شورای اسلامی شهر یزد بر لزوم نصب همه نشانه‌های نوروزی تا بیست‌وپنجم اسفند تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع اظهار کرد: ضرورت دارد تا بیست‌وپنجم اسفندماه تمامی نشانه‌ها در سطح شهر توسط شهرداری نصب شود تا هنگام سال جدید و ورود مسافران، چهره بصری شهر زیباتر باشد.

وی افزود: نشانه‌های نوروزی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند که به دلیل همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، ۳۵ مورد نشانه‌های نوروزی و ۱۸ مورد نشانه‌های خاص رمضان می‌باشد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: ساخت و جانمایی نشانه‌های متعدد در سطح شهر حاوی پیام‌های نمادین از شروع فصل بهار و فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، طراحی و ساخت و جانمایی می‌شود.

زارع ادامه داد: ۲۰ نوروزگاه نیز در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شده و راهنمای مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر و ورودی‌های ترمینال، مسافربری و راه آهن حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در مواقع بحرانی مانند بارندگی نیز نماز خانه‌های محل اسکان از جمله پارک کوهستان و بزرگ شهر مجهز شده است و در پارک مهرآوران نیز در صدد هستیم حسینیه و پایگاه سرپوشیده در نظر گرفته شود تا مسافران در آن مواقع، اسکان برگزینند.

کد خبر 729283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.