حضور ۱۷ رسانه خارجی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۷ رسانه از ۹ کشور از جمله چین، روسیه، یمن، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران مشغول به فعالیت هستند.

علیرضا شیروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار رسانه‌های حاضر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه ۴۵۰ رسانه حضور دارند، اظهار کرد: همچنین ۱۷ رسانه از ۹ کشور از جمله چین، روسیه، یمن، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان در این نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی غرفه غزه در این دوره از نمایشگاه افزود: با توجه به اهمیت موضوع غزه در جهان اسلام، دنبال بودیم در این نمایشگاه نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع شود و بر همین اساس غرفه بزرگی را با موضوع رسانه‌های حامی محور مقاومت تشکیل دادیم.

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هدف از این امر آن است که با توجه به نقش واسط رسانه‌ها میان دولت و افکار عمومی، رسانه‌های داخلی و خارجی مفاهیم را منتقل کنند تا حمایت از مقاومت را فراموش نکنیم و بدانیم تا در منطقه به صلحی پایدار بر اساس عدالت و احقاق حق مردم فلسطین نرسیم، منطقه همچنان دچار تلاطم است و آرامش لازم را نخواهد داشت و نیاز است همه مردم برای ایجاد این صلح جهانی و احقاق حق بسیج شوند.

کد خبر 729170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hasan SY ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    حذف جنایتکاران آمریکایی از میدان نفتی عمر متعلق به سوریه مهم است که نیروهایی را برای بیرون آوردن جنایتکاران آمریکایی از میدان نفتی العمر فراهم کنیم