مزایای ثبت‌نام راننده تپسی+امکانات

تاکسی اینترنتی از بهترین وسایل حمل‌ونقل محسوب می‌شود که استفاده از آن روزبه‌روز در حال افزایش است. با توجه به اینکه تپسی به‌عنوان سامانه آنلاین درخواست خودرو فعالیت دارد، یکی از شغل‌های پردرآمد با ماشین، راننده تپسی است که به یکی از محبوب‌ترین کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است.

اگر خودرو دارید و به دنبال شغل تمام‌وقت یا پاره‌وقت هستید تپسی برای شما بهترین گزینه است. این شغل پردرآمد دارای طرح‌های تشویقی و پاداش است و درآمد قابل توجهی برای رانندگان دارد. کافی است ثبت‌نام و درآمدزایی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و مزایای ثبت‌نام راننده تپسی آشنا شوید.

ثبت‌نام راننده تپسی چه مزایایی دارد؟

پرداخت سریع اعتبار

هزینه‌های تپسی به دو صورت نقدی و اعتباری از سوی مسافران پرداخت می‌شوند. پرداخت‌های اعتباری مانند پرداخت نقدی بلافاصله در حساب راننده قرار خواهند گرفت.

انتخاب مقصد دلخواه

انتخاب مقصد به عهده راننده خواهد بود. شما هر کجا که هستید حتی در حال رفتن به خانه یا محل کار می‌توانید از طریق گزینه مقصد دلخواه مسافر داشته باشید. به این منظور گزینه مقصد دلخواه را انتخاب کنید که با مشخص کردن مقصد خود مسافرانی که هم مسیر با شما هستند نمایش داده می‌شوند.

تماس اضطراری با واحد امنیت

یکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه تپسی حفظ امنیت رانندگان و مسافران است. از این رو در طول سفر گزینه تماس با واحد امنیت برای شما فعال خواهد شد. هر زمان که احساس خطر کردید گزینه امنیت را فشار دهید که پس از آن موقعیت شما از طریق تماس اضطراری به واحد امنیت تپسی گزارش می‌شود. با چنین قابلیتی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری خواهد شد.

باشگاه رانندگان تپسی

برای تشویق و قدردانی از رانندگان، تپسی پیشنهادهای ویژه‌ای در نظر می گیرد که در کیفیت سفرها تاثیرگذار هستند. از طریق تپسی گاراژ می‌توانید از پیشنهادهایی مانند تخفیف قطعات یدکی، لاستیک به نرخ دولتی، روغن و...مطلع شده و آن‌ها را دریافت کنید.

انتخاب نوع سرویس

رانندگان تپسی در صورت تمایل می‌توانند خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند. در این صورت می‌توانند به روش‌های مختلف و با بهترین کیفیت به ارائه خدمات حمل‌ونقل بپردازند و درآمد خود را افزایش دهند.

درآمد پایدار

از مهمترین مزایای ثبت‌نام راننده تپسی کسب درآمد پایدار است. انجام سفرهای بیشتر و دریافت هزینه به‌صورت شفاف باعث افزایش درآمد رانندگان تپسی می‌شود. یکی از موثرترین راه‌ها برای داشتن درآمد پایدار سیستم قیمت‌گذاری هوشمند بوده که توسط تپسی به اجرا درآمده است.

پاداش‌ها و طرح‌های تشویقی

در بازه‌های زمانی مختلف طرح‌های تشویقی و جشنواره‌های گوناگونی برای رانندگان ارائه می‌شوند. برای مشاهده طرح‌های تشویقی باید به قسمت ماموریت‌های اپلیکیشن سفیر تپسی مراجعه کنید. در این بخش تعداد سفرهای انجام شده اعلام می‌شوند و از این راه به شما پاداش تعلق می‌گیرد.

پشتیبانی متنی داخل برنامه

اپلیکیشن تپسی با در نظر گرفتن تیکت یا پشتیبانی متنی داخل برنامه فرصتی را در اختیار رانندگان قرار داده تا بدون صرف زمان و هزینه نیازهای خود را با پشتیبان در میان بگذارند. به این منظور سوالات و پیشنهادات خود را در تیکت ثبت کنید تا در اولین فرصت بررسی و پیگیری شوند.

زمان کاری انعطاف‌پذیر

رانندگان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز در سامانه تپسی فعالیت کنند. از این رو می‌توانید با توجه به تعهدات و زندگی شخصی خود برای کار با تپسی برنامه‌ریزی کنید. این مزیت باعث شده افرادی که شاغل هستند بتوانند از تپسی به‌عنوان شغل دوم در زمان آزاد خود کسب درآمد کنند.

امکانات تپسی برای رانندگان

تاکسی اینترنتی تپسی برای رانندگان خود امکاناتی را در نظر گرفته تا بتوانند از راه‌های مختلف درآمد بیشتری کسب کنند و سفر راحت‌تری داشته باشند:

تپسی کلاسیک

یکی از امکانات تپسی رانندگان سرویس کلاسیک است که سفری اختصاصی برای مسافران از مبدا تا مقصد موردنظر ارائه می‌دهد. این گزینه با رنگ آبی و تگ سفر کلاسیک نمایان می‌شود.

تپسی تلفنی

زمانی که مسافران از طریق شماره ۱۶۳۰ درخواست سفر می‌کنند تگ سفر تلفنی برای راننده به نمایش در می‌آید. هزینه این سفر نسبت به درخواست آنلاین بیشتر است و از درآمد راننده یا هزینه سفر مبلغی کسر نمی‌شود. تپسی تلفنی از راننده کمیسیون هزینه اضافه شده به قیمت سفر را دریافت نمی‌کند.

سرویس تپسی پک

از دیگر امکانات تپسی رانندگان سرویس تپسی پک است. در این صورت راننده با مشاهده تگ اتوپیک ارسال مرسولات و سفرهای خدماتی را انجام می‌دهد. این قابلیت برای تمام رانندگان تپسی وجود دارد و یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش درآمد در تپسی است.

سرویس VIP

قابلیت سرویس VIP برای رانندگانی است که دارای خودروهایی با مدل و کیفیت بالاتر هستند. این سرویس برای رانندگان در شهرهای بزرگ مانند تهران فعال بوده و نسبت به سرویس کلاسیک، درصد هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

سرویس لاین

از جمله امکانات سامانه تپسی رانندگان به سرویس لاین می‌توان اشاره کرد که نوعی سفر اشتراکی است. از این رو می‌توانید مسافرانی که دارای مبدا و مقصد مشترک یا نزدیک به هم هستند را انتخاب کنید و درآمد خود را تا ۳۰ درصد افزایش دهید. برنامه تپسی رانندگان از آپشن‌ها و امکاناتی مانند اطلاعات ترافیک، مشاهده قیمت سفر، نقشه‌ها و مسیریابی، ارتباط با مسافران، اعلام موقعیت مسیر موردنظر، امکان پرداخت الکترونیکی و امکان ارسال موقعیت جغرافیایی برخوردار است.

سخن پایانی

در این مقاله توضیحات لازم درباره امکانات و مزایای ثبت‌نام راننده تپسی ارائه شد. سامانه حمل‌ونقل اینترنتی تپسی فرصت‌های شغلی بی‌نظیر و مزایای مختلفی برای رانندگان خود در نظر گرفته تا بتوانند با فعالیت مستمر به درآمد بالایی دست پیدا کنند. کافی است به‌صورت اینترنتی و در ظرف چند دقیقه در این سامانه به‌عنوان راننده ثبت‌نام و بلافاصله کسب درآمد نمایید.

کد خبر 729059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.