بزرگترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در تمام صحنه‌ها است

فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد امروز _شنبه، بیست‌وهشتم بهمن_ در همایش حضور حداکثری در انتخابات دانشگاه پیام نور اظهار کرد: مطالبه‌گری دانشجویان از کاندیداها مهم است.

وی افزود: نقش جامعه دانشگاهی به عنوان خواص در موضوع انتخابات یکی از نقش‌های شتاب‌دهنده است، چرا که اساتید و دانشجویان با فضای فکری جامعه آشنایی دارند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: دانشجویان افراد فرهیخته‌ای هستند و باید از کاندیداهای انتخاباتی برنامه بخواهند و نامزدها پاسخ دهند، دانشجویان و اساتید تشخیص دهند که کدام فرد برنامه دارد.

علی‌نژاد تصریح کرد: هر چه مشارکت بیشتر و انتخابات پرشورتر باشد، می‌تواند شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را در آینده بهتر بکند.

وی ادامه داد: بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات است.

علی‌نژاد عنوان کرد: امسال کانال‌هایی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در کشور راه‌اندازی شده که به نوبه خود به انتخاب اصلح مردم و ایجاد فرصت رقابتی کمک می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: برای موضوع انتخابات، ۳ هزار نفر در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی خوی در تلاش هستند.

کد خبر 728956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.