اجرای سیاست‌های دولت نیازمند مجلس توانمند است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اجرای سیاست‌های دولت برای بهبود معیشت و نظام‌مندی ساختاری و اداری نیازمند مجلس توانمند برای اصلاح قوانین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن- در گردهمایی مدیران مدارس تیران و کرون به موضوع انتخابات اشاره و اظهار کرد: انتخابات امسال از حیث بین المللی برای ناامیدی دشمن و همچنین انتخاب مجلس مقتدر برای داخلی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دولت عزم خود را برای اصلاح ساختارها به کار گرفته است، افزود: پیشبرد اهداف نیازمند برنامه ریزی جدی و همچنین قانون گذاری مناسب برای ریل گذاری است و اگر نمایندگان مجلس قوانین مورد نیاز را تصویب نکنند، دولت در اجرای سیاست‌های خود دچار مشکل می‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: خیلی از چالش‌های ما در روند اجرایی کشور و مخالفت با ضد ارزش‌ها و موانع پیشرفت کار نبود قانون مناسب است.

حجت الاسلام مظاهری ادامه داد: بعضی مواقع انسان‌های توانمند در اجرای قوانین نداریم که برخی از این فرصت سو استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: امکان اجرای قانون در دولت وجود دارد و اگر نمایندگان مجلس در این خصوص همکاری کنند آنگاه نتایج آن به مردم خواهد رسید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اجرای قانون مالیات برای خانه‌ای خالی، گفت: این قانون به رفع نیاز مسکن کشور کمک خواهد کرد و فرصت‌های خوبی برای افراد بدون مسکن همزمان با دیگر طرح‌ها ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام مظاهری با بیان اینکه نمایندگان مجلس در حوزه نظارتی خود نیز باید عزم جدی داشته باشند، تصریح کرد: مردم در انتخاب چنین نمایندگانی دقت کنند آن افراد در تعارض منافع شخصی و عمومی بهترین تصمیم را گرفته و منافع را به نفع خود تمام نکنند.

وی با اشاره به چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی، افزود: همین تصمیمات در دولت‌های گذشته تورم را به کشور تحمیل کرده و اگر نمایندگان در مسئولیت نظارتی خود جدی عمل کنند آنگاه دولت‌مداران امکان تخلف را نخواهد داشت.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: در بسیاری از مواقع اگر نمایندگان مجلس اقدام جدی در برابر بی قانونی‌ها انجام دهند آنگاه دولت در مرحله اجرا از مسیر خود دور نخواهد شد.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به وجود برخی افراد بی تعهد در بدنه دولت، افزود: این افراد جز بر تصمیم گیری های وزرا یا معاونین آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارند که دولت در این خصوص نیز باید اقدام عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال می‌تواند دشمن را در مسیر اهداف خود ناامید کند، خاطرنشان کرد: دشمنان برای ایجاد ناامیدی و عدم مشارکت بسیار کار می‌کنند، اما همه ما نسبت به این حوزه مسئولیت داریم تا با نگاه جهادگونه ایجاد بستر برای مشارکت داشته باشیم.

کد خبر 728917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.