آخرین وضعیت راه‌های گیلان/ بارش برف در ۷ محور مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: هم‌اکنون برف در هفت محور مواصلاتی و کوهستانی استان در حال باریدن و در سایر محورها بارش باران و ترافیک در جریان است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هم‌اکنون بارش شدید برف محور سیاهکل-دیلمان و بارش خفیف برف محورهای اسالم-خلخال، پونل -خلخال، شوک-ملکوت، بلوردکان -خصیب دشت و رودسر-لات محله در حال باریدن است.

وی افزود: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در خصوص آخرین وضعیت محورهای مرزی استان خاطرنشان کرد: بارش برف خفیف در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل، در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال و زندانه در محور پونل-خلخال در حال باریدن و همچنین گردنه کوهین در محور رشت-قزوین با مه‌گرفتگی همراه است.

نیک‌فهم با بیان اینکه بارش باران و ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، اضافه کرد: ۵۴۲ راهدار، سر اکیپ و راننده با ۳۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان در آماده‌باش هستند.

وی تصریح کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند و برای تردد در این محورها حتماً زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت بیست‌وچهارساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمام محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 728810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.