پروژه‌های عمرانی کرج در سال ۱۴۰۳ اولویت‌بندی شد

شهردار کرج با اشاره به اینکه برای تحقق پروژه‎‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ اولویت‌بندی صورت گرفته است، گفت: برای این موضوع اعتبار ۱۵۰ هزار میلیاردی در نظر گرفته‎‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی صبح امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با چکش‌کاری کارشناسی در جلسات متعدد کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر و با رویکرد محله‌محوری، محرومیت‌زدایی و توسعه عمران و آبادانی شهری به مبلغ ۲۰ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان مصوب شد که به نسبت بودجه مصوب ۱۴۰۲، افزایش بیش از صددرصدی دارد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح در دست احداث، بهره‌برداری از ایستگاه‌های اولویت‌دار قطار شهری، افتتاح فازهای جدید کنارگذر شمالی، راه‌اندازی BRT، خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی و عمرانی و اتوبوس‌های جدید، تکمیل و ساخت چندین پارک و بوستان، بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی، سرای محلات و اجرای نهضت آسفالت‌ریزی و ساماندهی معابر به عنوان بخشی از اقدامات عمرانی پیش‌بینی شده برای سال آینده است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: با توجه به تورم موجود در بازار و اهمیت پروژه‌ها در مسیر تحقق هدف ارائه خدمات به شهروندان، اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی مصوب شده است.

کیانی با اشاره به حمایت شورای شهر کرج برای تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری، تصریح کرد: این لایحه ضمن برگزاری جلسات متعدد و بحث و گفت‌وگو پیرامون بندها، ردیف‌ها و فصل‌های مختلف بودجه به ثمر نشست و بدون شک فضای وحدت و همدلی کنونی نویدبخش اتفاقات خوبی برای شهر خواهد بود.

وی سهم هزینه‌های جاری از مجموع بودجه ۱۴۰۳ این نهاد را پنج هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اتخاذ رویکردهای جدید درآمدی، تمرکز بر درآمدهای پایدار، وصول مطالبات گذشته شهرداری و افزایش بهای خدمات، بدون شک بودجه محقق در پایان سال آینده بیش از میزان مصوب خواهد بود.

کد خبر 728756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.