حماسه‌ ملت ایران در ۲۲ بهمن با حضور در پای صندوق‌ها رای تکمیل می‌شود

امام جمعه زرین شهر گفت: مردم عزیز ایران شور و شعور سیاسی خود را در ۲۲ بهمن برای همه آشکار کردند و این شور و شعور همراه با بصیرت در روز ۱۱ اسفند و در پای صندوق‌های رای تکمیل خواهد شد و قطعاً دنیا یک‌بار دیگر در برابر بصیرت و شعور ایرانی سر تعظیم فرو خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با وجود همه سختی‌ها و مشکلات در روز ۲۲ بهمن خوش درخشیدند و با حضور خود شور و شعور ایرانی را یک بار دیگر به جهان و جهانیان اثبات کردند.

وی افزود: مردم شهرستان لنجان نیز همانند مردم سایر شهرهای ایران تصویری فوق‌العاده زیبا از حضور خود به جهان مخابره کردند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به حضور پررنگ نسل جدید انقلاب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور نسل جوان و دهه ۸۰ و ۹۰ انقلاب در راهپیمایی امسال یک نکته برجسته و ویژه بود، این مهم در حالی اتفاق افتاد که طی ماه‌ها گذشته بدخواهان ایران با تکیه به رسانه‌های خود شرایط را طوری القا می‌کردند که بین انقلاب ونسل‌های جدید شکافت عمیقی وجود دارد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در تلاش بودند نشان دهند دلبستگی نسل جدید به انقلاب و ایران بسیار کمرنگ شده است اما حضور پرشور نسل جدید در راهپیمایی امسال خط بطلانی بر این ادعا کشید و این حضور آگاهانه، عمق دلبستگی نسل جدید انقلاب را برای همه آشکار کرد.

آقایی اضافه کرد: مردم عزیز ایران شور و شعور سیاسی خود را در ۲۲ بهمن برای همه آشکار کردند و این شور و شعور همراه با بصیرت در روز ۱۱ اسفند و در پای صندوق‌های رأی تکمیل خواهد شد و قطعاً دنیا یک‌بار دیگر در برابر بصیرت و شعور ایرانی سر تعظیم فرو خواهد آورد.

وی عنوان کرد: همه با حضور آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی این مهم را محقق و اقتدار ایران اسلامی را به جهان نشان خواهیم داد.

امام جمعه زرین شهر افزود: خواص جامعه در رشد و بالندگی یک جامعه و برعکس آن در پس‌رفت و بدبختی جامعه نقش مهم و مؤثری دارند، از این رو اگر خواص جامعه مراقب نباشند و فرمایشات رهبر حکیم انقلاب را در ۱۹ بهمن سال جاری، نصب العین خود قرار ندهند به کشور و جامعه خیانت کرده و خود را تا قیامت مدیون توده مردم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تشخیص واقدام به موقع خواص بسیاری از خطرها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان ایران عزیز را خنثی خواهد کرد بر همین اساس دشمنان به دنبال آن هستند که خواص جامعه را کم جلوه دهند در حالی که ایران عزیز دارای خواص با بصیرتی است که با رفتار، کردار و عمل خود به موتور حرکتی انقلاب سرعت بیشتری می‌دهند.

آقایی ادامه داد: خواص جامعه باید ضمن مراقبت از توطئه دشمنان به نقش خود به درستی عمل کنند تا شاهد شکست دشمن در رسیدن به اهداف شومشان باشیم.

وی اضافه کرد: خواص جامعه باید مراقب باشند دچار اغوای طراحی شده دشمنان قرار نگیرند، سخت از دنیا گرایی پرهیز کنند و به نقش مهم خود در جامعه توجه و اهتمام داشته باشند و با شجاعت تمام نسبت به تحقق برنامه‌های اصیل انقلاب اقدام کنند.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی و خبری باید مراقب باشیم و هر خبری را نپذیریم و پس از بررسی به‌گونه‌ای عمل کنیم که از روی غفلت رسانه تبلیغی دشمنان نشویم.

وی یادآور شد: نیاز است وقتی خبری را دریافت می‌کنیم حتماً منبع خبر را شناسایی کرده و هدف از اعلام خبر را بررسی کنیم چراکه اگر با شنیدن و دیدن هر خبری به مسائل حاشیه‌ای آن دقت کنیم قطعاً دچار اشتباه راهبردی نخواهیم شد.

کد خبر 728666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.