شانس ما در ریاض بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان با اشاره به دیدار برگشت مقابل سپاهان گفت: پیروزی امروز برتری خوبی است، با احترام به حریف خود بازی کردیم و با دو گل جلو هستیم. شانس برتری ما در ریاض با توجه به حضور هوادارانمان بیشتر است، امیدوارم پیروز دیدار بعد شویم.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان امشب _پنج‌شنبه بیست‌وششم بهمن_ در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که این جدال سرنوشت‌ساز با پیروزی سه بر یک الهلال خاتمه یافت.

ژورژه ژسوس، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پس از این دیدار با اشاره به ساعت پرواز تیمش اظهار کرد: من فقط به بازیکنان الهلال تبریک نمی‌گویم، ساختن این جو فوق‌العاده را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. ما بردیم زیرا تیم برتر بودیم و مجدد به تیمم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم‌.

وی با اشاره به بازی برگشت مقابل سپاهان افزود: پیروزی امروز برتری خوبی است، با احترام به حریف خود بازی کردیم و با دو گل جلو هستیم. شانس برتری ما در ریاض با توجه به حضور هوادارانمان بیشتر است، امیدوارم پیروز دیدار بعد شویم.‌

ژسوس تصریح کرد: روند بازی تعویض‌ها را برای من مشخص کرد و تصمیم گرفتم کدام بازیکنان را به مستطیل سبز بفرستم. نیمه اول یک مقدار سخت بود، اما سه موقعیت گل ایجاد کردیم. از سمت راست یک گل از سپاهان دریافت کردیم ولی در نیمه دوم سعی کردیم تا بهترین شیوه را به نمایش بگذاریم. با دریافت کارت قرمز بازیکن سپاهان کار برای ما راحت تر شد.

عبدالله الحمدان، بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان نیز در خصوص تقابل با سپاهان گفت: به تیم الهلال بابت این برد تبریک میگویم. امیدوارم در آینده سپاهان نیز به پیروزی برسد. در بازی بعدی با نیت بدون گل به میدان خواهیم رفت و امیدوارم پیروز این دیدار باشیم.

کد خبر 728582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.