تعمیر شبانه شکستگی خط انتقال شبکه توزیع آب شهر کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از مهار شکستگی خط انتقال شبکه توزیع آب با لوله فولادی سایز ۱۰۰۰ میلیمتر تصفیه خانه شهید نظری به مخزن کوثر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه, اکبر ناصری امروز پنجشنبه _ بیست و ششم بهمن _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این خط تأمین کننده آب شرب منطقه جنوبی شهر کرمانشاه است که در روز گذشته به علت حادثه دچار شکستگی شده بود.

وی ضمن بیان این خبر، افزود: این عملیات در دو نقطه، با وجود تأسیسات زیرزمینی و برودت شدید هوا، در شرایط سخت حفاری و قرار گرفتن لوله شکسته در عمق زیاد زمین، بدون هیچ گونه قطعی آب، با تلاش بی وقفه پرسنل آبفا در کوتاه‌ترین زمان ممکن (از ۹ صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن آغاز و در ۵ صبح روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲)، با موفقیت به اتمام رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات مذکور به همت اداره اجراییات آبفای شهرستان کرمانشاه و با همکاری پرسنل تصفیه خانه شهید نظری انجام شد که با انجام به موقع این عملیات، از هدر رفت حدود ۳۰ لیتر آب در ثانیه جلوگیری به عمل آمد.

وی در پایان از تلاش بی وقفه و شبانه روزی پرسنل آبفا شهرستان کرمانشاه در انجام این عملیات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا: عملیات مذکور با حضور و نظارت مستقیم مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه و رئیس تصفیه خانه آب شهید نظری انجام گرفت.

کد خبر 728516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.