افتخاری به‌عنوان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان ابقا شد

مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد که حسن افتخاری با کسب ۲۳ رای به عنوان رئیس هیات هندبال استان برای چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از ورزشکاران و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

زنده از مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اصفهان

این مجمع انتخاباتی با کاندیداتوری سید حسن افتخاری برای ریاست هیئت هندبال استان اصفهان و ۲۵ حق رأی پیگیری شد. افتخاری با کسب ۲۳ رای به عنوان رئیس هیات هندبال استان برای چهار سال آینده انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیئت رئیسه پیگیری شد که اعظم‌تقی قینانی با کسب ۱۹ رای به عنوان نائب رئیس، جواد یزدانیان نجف آبادی با کسب ۲۱ رای به عنوان خزانه‌دار، حسین نقشینه با کسب ۲۴ رای، فرامرز می‌آبادی با کسب ۲۲ رای و آذر کیوان امیرپور با کسب ۲۰ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

در پایان مجمع هندبال استان اصفهان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال از جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهداد مرتجی، حسن افتخاری و احمد مرادی در خصوص یاری‌رسانی و همراهی برای ارتقای هندبال تقدیر صورت گرفت.

کد خبر 728432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.