سلام رهبر معظم انقلاب به جانبازان تبریزی ابلاغ شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از طرف مقام معظم رهبری با حضور در منزل سه جانباز سرافراز 70درصد دفاع مقدس در تبریز، ضمن ابلاغ سلام معظم له، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حالی که توسط سردار سرتیپ اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا و علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همراهی می‌شد، با جانبازان سرافراز جلیل حاجی نوری، مجید ضیاءآذر و محمدرضا بازگشا در تبریز به گفت‌وگو نشست و ضمن انتقال سلام و تبریک رهبر معظم انقلاب، لوح یادبود و دسته گل به آنان اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدارها اظهار داشت: امروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. فلسفه حضور ما، عرضِ تبریکِ این مناسبت است که خوشبختانه با حضور سردار عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا و آقای سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همراه شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: بنده از طرف مقام معظم رهبری مأموریت دارم تا سلام ایشان را خدمت شما برسانم و جویای احوالتان باشم.

وی گفت: امروز در تهران هیئت‌هایی به نمایندگی از جانب رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان سرافراز رفتند و در استان‌ها نیز نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد دیدار و سلام حضرت آقا را به آنان ابلاغ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به جانبازان سرافراز گفت: آرزو می‌کنیم خدا به شما صحّت و سلامتی و به خانواده‌هایتان صبر و حوصله بدهد. واقعاً خانواده‌های جانبازان مثل پرستار از این یادگاران دوران دفاع مقدس مراقبت می‌کنند و انشاالله خدا به ایشان هم پاداش و جزای خیر خواهد داد.

جانباز سرافرازِ ۷۰ درصد جلیل حاجی نوری متولد دوم خرداد ۱۳۴۶ است. او که به عنوان پاسدار در جبهه حاضر شده بود، بیست و پنجم دی ۱۳۶۵ ۱۳۶۵ در شلمچه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه سر دچار جراحت شد و به فیض جانبازی نائل آمد.

جانباز سرافراز ۷۰ درصد مجید ضیا آذر هم متولد چهاردهم فروردین ۱۳۴۳ است. او که به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرده بود، دوازدهم مهر ۱۳۶۱ در درگیری‌های شهری با ضد انقلاب در مهاباد و در بیست و یکم خرداد ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل در سومار از ناحیه پشت گردن، جمجمه و دست، پا و شانه چپ مجروح شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.

جانباز سرافرازِ ۷۰ درصد محمدرضا بازگشا، متولد بیست و یکم بهمن ۱۳۳۷ است. او که به عنوان پاسدار سپاه به جبهه اعزام شده بود، در سه نوبت در بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۶۱، بیست و پنجم تیر ۱۳۶۱ و بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳ در عملیات‌های بیت المقدس، رمضان و بدر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به دنبال مجروحیت از ناحیه سر، زانوی پای چپ، پهلوی چپ و موج انفجاری مفتخر به مدال جانبازی شد.

کد خبر 728324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.