امکانات جنگ را از دور به دست آورده‌ایم/ بازدارندگی ایران واقعی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمان جنگ تجهیزات و فناوری‌ها است و جمهوری اسلامی ایران این امکانات را به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در همایش ملی شناورهای تندرو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: جنگ دور جنگ تجهیزات و فناوری‌ها است و ما برای این جنگ کاملاً مهیا هستیم.

وی افزود: این تلفیقی از حرکت موشک‌ها از مواضع ثابت تا استقرار آن‌ها روی مواضع متحرک است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دریا میدان جنگ ثابتی همچون زمین ندارد و ما به امکانات جنگ از دور دست یافته‌ایم. موشک‌ها و شناورهای ما دارای فناوری‌های هوش مصنوعی است که دقت بالایی دارد.

سردار سلامی عنوان کرد: هرچقدر سرعت شناورها را افزایش دهیم در نبرد با دشمن می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را در زمینه‌های مختلف داشته است که در حوزه نظامی و بازدارندگی نیز این دستاوردها قابل توجه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدارندگی را ترکیبی از اتفاقات بیرونی و ادراک ذهنی دانست و تاکید کرد: لازم است نظام محاسباتی دشمن را دچار خطا کنیم و بر دستگاه محاسبات دشمن اثر واقعی بگذاریم.

سردار سلامی ادامه داد: تجهیزات بازدارندگی‌های کشورمان در عرصه نظامی به شکل دقیقی قابل مشاهده است که در دو بخش دوردست و نزدیک دریایی می‌توانیم از کشورمان دفاع کنیم.

وی گفت: برای قدرتمند بودن باید بتوانیم راهبردهای عملیاتی دشمن را در فضای تولید قدرت خنثی کنیم. دلیل آن این است که بهترین و پیروزمندانه‌ترین جنگ، فتح بدون جنگ با ایجاد ضربه به ذهن تصمیم‌گیرندگان طرف مقابل است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی دارای کامل‌ترین منظومه قدرت دفاعی را زیر سطح، هم‌سطح، بالاتر از سطح و در هوا و ساحل دارد.

سردار سلامی افزود: با استفاده از توان متخصصان داخلی و استعدادهای جوانان کشورمان به دنبال ایرانی قدرتمند، درخشان، پیشرفته، مدرن و قوی هستیم و راه دیگری به‌جز قوی شدن نداریم.

کد خبر 728174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.