پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: پروژه روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فاز نخست این طرح تابستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

لیلی نیک‌خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پروژه عمرانی روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی اظهار کرد: پروژه عمرانی روگذر تقاطع صدوقی و فردوسی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه خبر داد و افزود: فاز نخست این پروژه در تابستان سال آینده آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با تاکید بر اینکه معارضات این طرح شامل آب و برق و گاز رفع شده و پروژه به سرعت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع روگذر صدوقی و فردوسی در رینگ اصلی شهر در حال اجرا است.

نیک‌خلق احمدی با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ فردوسی در شهر قم تصریح کرد: رینگ فردوسی از کمربندی امام علی (ع) آغاز شده است و سپس به سمت محلاتی، شاهرودی، حکیم، نماز و در ادامه به سمت تقاطع صدوق و سپس به میدان ارتش و یادگار امام هدایت می‌شود.

وی مساحت عرشه پروژه تقاطع فردوسی صدوقی را ۶۴۰۰ متر مربع دانست و عنوان کرد: طول پل سازی ۴۷۰ متر مربع، طول عرشه ۳۱۴ متر مربع و کوله‌سازی ۱۵۸ متر مربع است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در سه سطح احداث می‌شود، گفت: بعد از احداث روگذر در فاز اول با توجه به مصوبات جلسات شورای هماهنگی استان، فاز اول مبنی بر این شد که ما بتوانیم روگذر به صورت همسطح به صورت تقاطع چراغ دار احداث شده و زیرگذر صدوق در اولویت‌ها و فازهای بعدی اجرا شود.

کد خبر 728153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.