عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای احیای گذر پشت مسجد جامع/ وکیل مدافع شهروندان هستیم

شهردار اصفهان گفت: یکی از بهترین مهندسان شهر از طرف شهرداری و سازمان میراث فرهنگی مأمور شد وضعیت پشت مسجد جامع را بررسی و طرح احیا ارائه کند، چراکه شهرداری مصمم است گذر پشت مسجد جامع را از حالت مخروبه خارج کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در دیدار مجدد با اهالی منطقه ۴ شهرداری اصفهان در قالب برنامه «مردم سلام» با بیان اینکه شهر محدوده‌ای دارد و مدیریت شهری تنها در داخل این محدوده می‌تواند تصمیم‌گیری کند و خارج از این محدوده قدرت تصمیم‌گیری ندارد، اظهار کرد: شهروندان نیز باید این موضوع را مد نظر داشته باشند، زیرا مدیریت شهری تنها می‌تواند داخل محدود تصمیم‌گیری کند، اما بعضی مواقع به‌عنوان وکیل مدافع شهروندان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: یکی از بهترین مهندسان شهر از طرف شهرداری و سازمان میراث فرهنگی مأمور شد وضعیت پشت مسجد جامع را بررسی کند و طرح احیا ارائه کند، چراکه شهرداری مصمم است گذر پشت مسجد جامع را از حالت مخروبه خارج کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری باید مراقب باشد تا در حریم مدیریت خود خلاف‌سازی انجام نشود، گفت: دریافت مجوز آسفالت جاده جلوان حدود دو سال زمان برد.

قاسم‌زاده ادامه داد: مبنای محاسبه عوارض نوسازی بر اساس مقداری است که اداره دارایی اعلام می‌کند و رقم آن بر اساس نرخ روز محاسبه و توسط اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در دریافت پروانه ساختمانی، لایحه طرح تشویقی ساخت‌وساز از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: آسفالت معابر را از دو سال پیش به ترتیب از معابر اصلی تا کوچه‌های شهر آغاز کردیم؛ در سال جاری نیز خدمات خوبی در حوزه آسفالت به شهر و شهروندان ارائه شده است.

کد خبر 728007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.