نمایشگاه مد و لباس فجر در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کُلِنجَه»‌ روز چهارشنبه در مجمتمع شهید آوینی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی از ۲۵ بهمن ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، افزود: نمایشگاه مد و لباس لرستان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ اثر از فعالان مد و لباس استان در این نمایشگاه ارائه می‌شود، بیان کرد: نمایشگاه جنبی طراحی تا پستری، صنایع دستی مرتبط با پوشاک و تزئینات لباس نیز در کنار نمایشگاه برپا می‌شود.

روانشاد گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به روز آ و ری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این نمایشگاه با همکاری این اداره کل، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن مد و لباس استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خرم‌آباد برپا می‌شود.

کد خبر 727986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.