افزایش ۲۲ درصدی نرخ عوارض مشاغل سیار و بی‌کانون شهر تهران

در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، «اصلاحیه مصوبه عوارض بر مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران» بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز- سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن‌- در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نصب هرگونه دکه، کیوسک و ون در شهر ممنوع است و هرکسی نسبت به نصب آن اقدام کند، تخلف کرده و باید به شدت با آن برخورد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی خیابان‌ها باریک است و نیمی از آن با دکه اشغال می‌شود در خواست داریم مردم تقاضایی در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش ایمنا، در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران «اصلاحیه مصوبه عوارض بر مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران» مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس این مصوبه عوارض مشاغل سیار و بی کانون در سال آینده با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به نرخ سال جاری از ۹ هزار تومان به ۱۱ هزار تومان رسید.

بر اساس اصلاحیه، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران موظف است ساز و کار نظارت بر رعایت ضوابط HSE، زیست محیطی و بهداشتی را طی آئین نامه تنظیم و حداکثر ظرف مدت ۶ ماه از ابلاغ مصوبه، جهت تصویب به شورا ارائه کند.

کد خبر 727944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.