تحقق ۱۲۷ درصدی درآمد منطقه یک اصفهان در ۱۴۰۲/ سال آینده ۶۵ پروژه اجرا می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحقق درآمد سال جاری این منطقه تاکنون ۱۲۷ درصد بوده است، گفت: درآمد مصوب سال جاری ۴,۲۲۵ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشت.

سیدمحمد فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های منطقه یک شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: پروژه‌های این منطقه به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شود که یکی آن‌ها پروژه‌های مهم منطقه‌ای است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه‌ای سال جاری در منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها احداث فضای شهری و مرمت خانه تاریخی مجاور خانه شهید آیت‌الله بهشتی، احداث منبع آب، حفاظ ایمنی و بتنی در بزرگراه شهید خرازی، ساماندهی پیاده‌روهای محور کاشانی-بهشتی، ساماندهی مادی فرشادی از بزرگراه شهید خرازی تا خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، ساماندهی خیابان عالم‌آرا، احداث پارک محلی شاداب و تملک ادامه خیابان آیت‌الله زاهد است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای پروژه ساماندهی خیابان عالم‌آرا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و برای تملک ادامه خیابان آیت‌الله زاهد ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

فاطمی اضافه کرد: حدود ۳۵ پروژه منطقه برای سال جاری در نظر گرفته شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها تعمیرات حمام علی قلی‌آقا، بازطراحی فضای سبز میدان امام حسین (ع)، نصب دوربین نظارت تصویری در خیابان بیدآبادی و زیباسازی و نورپردازی میدان شهدا بوده که حدود ۴۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: برای این بخش ۱۶ پروژه در نظر گرفته شده است که آسفالت معابر، تملک و آزادسازی گلوگاه‌ها، ساماندهی سقاخانه مسجد لنبان، رفع نازیبایی‌های محلی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌ساز ترافیکی، آرام‌سازی ترافیکی، احداث مرکز محله پاچنار از جمله مهم‌ترین آن‌ها است که بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال هزینه داشته است.

احداث پل صاحب روضات، تعریض بزرگراه شهید خرازی و توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند پروژه‌های شاخص ۱۴۰۳ منطقه یک است

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه تاکید کرد: چهار پروژه در این بخش تعریف شده است؛ احداث پل صاحب روضات تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه داشته و تعریض بزرگراه شهید خرازی نیز حدود ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده است.

فاطمی اضافه کرد: احداث مسیر ویژه اتوبوس تندروی میدان جمهوری اسلامی- پل فلزی بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال و تملک زمین برای پروژه قطار شهری بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه تحقق درآمد سال ۱۴۰۲ منطقه یک تاکنون ۱۲۷ درصد بوده است، ادامه داد: درآمد مصوب سال جاری ۴,۲۲۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشت؛ همچنین پیشنهاد افزایش ۳۸ درصدی درآمد ۱۴۰۳ نسبت به سال جاری در بودجه‌ریزی در نظر گرفته شده است تا این میزان به ۵,۸۵۰ میلیارد ریال برسد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای سال آینده نیز بالغ بر ۶۵ پروژه منطقه‌ای، مهم منطقه‌ای، محله‌محور و شاخص در نظر گرفته شده است که بیش از ۱,۲۰۰ میلیارد ریال هزینه مصوب دارد.

فاطمی تصریح کرد: احداث پل صاحب روضات، تعریض بزرگراه شهید خرازی، توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند و تملک زمین برای پروژه قطار شهری پروژه‌های شاخص ۱۴۰۳ منطقه یک است.

کد خبر 727861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.