در حراست از سلامت انتخابات با اقتدار عمل خواهیم کرد

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مجموعه بازرسان انتخابات استان و هیئت‌های بازرسی با اقتدار و قاطعیت از سلامت انتخابات حفاظت و حراست خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری روز _دوشنبه بیست و سوم بهمن _ در نشست توجیهی و آموزشی اعضای هیأت‌های بازرسی انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد؛ عنوان کرد: همانگونه که رئیس جمهور تاکید کرد دولت هیچ نامزدی در عرصه انتخابات ندارد و از هیچ نامزدی هم حمایت نمی‌کند.

وی افزود: میزان برای هیئت‌های بازرسی رأی مردم است و در چهارچوب قانون، با قدرت و قاطعیت از سلامت انتخابات و رأی مردم به عنوان حق الناس دفاع خواهیم کرد.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: در سطح استان کرمانشاه ۱۶۶۰ صندوق رأی گیری داریم که به ازای هر صندوق یک بازرس وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین به ازای هر ۱۵ صندوق رأی یک سربازرس داریم و برای هر شهرستان حداقل یک بازرس ویژه داریم.

صفدری عنوان کرد: همچنین در همه شهرستان‌ها هیأت بازرسی بر روند کارها در زمان تبلیغات نامزدها و روز رأی گیری بر کار این بازرسان نظارت و عملکردها را ارزیابی می‌کنند.

وی گفت: مجموعه تیم بازرسان برای سلامت فضای انتخابات و همچنین حفاظت از آرای مردم در روز رأی گیری با تمام توان تلاش می‌کنند و تخلفات را قاطعانه متذکر می‌شوند.

کد خبر 727772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.