خدمات حمل و نقل عمومی، تفریحی و فرهنگی اصفهان در روز جانباز رایگان می‌شود

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز جانباز، خدمات حمل و نقل عمومی، تفریحی و فرهنگی شهرداری اصفهان ویژه جانبازان دارای کارت منزلت شهروندی، رایگان ارائه می‌شود.

مریم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید اهمیت تکریم جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: دارندگان کارت منزلت شهروندی به مناسبت روز جانباز مصادف با بیست‌وپنجم بهمن، می‌توانند از خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی، مترو، مراکز تفریحی و گردشگری از جمله باغ پرندگان، باغ گل‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه صدف‌ها و باغ گیاهان استوایی به صورت رایگان بهرمند شوند.

وی افزود: خدمات رایگان حمل و نقل عمومی ویژه جانبازان از یک ماه اخیر فعال شده است که در کنار سایر خدمات به جانبازان شهر اصفهان ارائه می‌شود.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا و جانبازان بر دوش همه مسئولان کشور است، چراکه آبادانی و پیشرفت کشور دستاورد ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران و شهدا است.

شهروندان مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برای اطلاع بیشتر از طرح منزلت شهروندی و ثبت‌نام ، می‌توانند از طریق سامانه http://profile.isfahan.ir اقدام کنند.

کد خبر 727683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.