ورزش یکی از عوامل مهم در توسعه گردشگری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ظرفیت‌های استان اردبیل باید به تمام جهان معرفی شود و ورزش می تواند یکی از حوزه‌های مهم و ضروری برای شناساندن ظرفیت‌های استان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با اعضای هیئت والیبال و تیم والیبال مقاومت بسیج اردبیل ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و اظهار کرد: از جامعه بزرگ ورزش و جوانان انتظار می‌رود که با حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر حماسه‌ای بزرگ، برای انتخاب صحیح خلق کنند.

وی افزود: با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان زمینه‌های مناسبی در خصوص میزبانی مسابقات بزرگ به‌ویژه مسابقات والیبال انجام گرفت و استان اردبیل نیز در گذشته میزبان دو مسابقه بزرگ والیبال بود که در نوع خود گام‌های بزرگی در حوزه گردشگری و توریسم ورزشی است و از با ارزش‌ترین و مهمترین اقدامات ورزشی در حوزه میزبانی مسابقات برای استان به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در بحث توسعه گردشگری ورزشی باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و استان اردبیل نیز از لحاظ زمینه‌های منابع طبیعی و گردشگری در رتبه خوبی قرار دارد.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان اردبیل باید به تمام جهان معرفی شود و ورزش می‌تواند یکی از حوزه‌های مهم و ضروری برای شناساندن ظرفیت‌های استان باشد و تاکنون نیز چند ورزشکار به‌نام در رشته‌های مختلف برای استان در میادین جهانی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی اشاره کرد: ورزش در تمام ابعاد برای سلامت جامعه مهم و ضروری است و رشته والیبال هم یکی از رشته‌های سالم و مفید است که برای توسعه آن در تمام ابعاد باید تلاش کرد.

آیت‌الله عاملی تأمین مباحث مالی را از مهمترین ضروریات برای توسعه ورزش عنوان کرده و افزود: هیئت‌های ورزشی باید به لحاظ مالی تأمین شوند و این امر با ورود بخش خصوصی محقق خواهد شد و همه باید کمک کنیم تا بخش خصوصی را به سمت عرصه ورزش سوق دهیم.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به الگوسازی برای جوانان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با حمایت‌های لازمی که از ورزش انجام می‌دهیم بتوانیم انگیزه‌های لازم را برای ورود جوانان به عرصه ورزش فراهم سازیم و از این طریق برای نسل آینده الگوسازی انجام دهیم.

کد خبر 727619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.