انقلاب اسلامی برای سایر کشورها الهام‌بخش است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور انقلاب را برای سایر کشورها الهام‌بخش دانست و گفت: انقلاب سبب شد بسیاری از کشورها برای خارج شدن از ذیل قدرت کشورهای استکباری تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد حسینی امروز _ یک شنبه بیست و دوم بهمن_ در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد اظهار کرد: حضور گسترده مردم تجلی وحدت و همدلی مردم است و این حضور نشاندهنده بصیرت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی طی این مدت همواره در حال رشد بوده است، افزود: جایگاه ایران در جهان ارتقا یافته که نشان می‌دهد سرعت رشد ایران بالا بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه عموم مردم پیش از انقلاب از کمترین امکانات نیز بهره‌مند نبودند، خاطرنشان کرد: اکنون با نگاه عدالت‌محوری، امکانات توزیع شده است.

حسینی انقلاب را برای سایر کشورها الهام بخش دانست و عنوان کرد: همین امر سبب شد بسیاری از کشورها برای خارج شدن از ذیل قدرت کشورهای استکباری تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تحولات اساسی در کشور رخ داده و این امر سبب شده مردم پای نظام بایستند و این در حالی است که دشمنان به صراحت گفتند انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به بیان بعضی حوادث تاریخی انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: انقلاب مسیر خود را ادامه داده هرچند استقامت در مسیر بسیار سخت است.

حسینی با تأیید وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، گفت: دلایل مختلفی در این راستا وجود دارد که کم‌کاری برخی مسئولان یکی از دلایل است اما باید دانست مسیر کلی به سمت قله بوده است.

وی افزود: صندوق بین المللی پول اعلام کرده است طی دو سال اخیر رشد اقتصادی ایران از میانگین جهانی بالاتر بوده است و دولت تلاش دارد به درآمدهای پایدار برسد.

حسینی گفت: هفت هزار واحد تولیدی توسط دولت احیا شده است و این موارد قابل انکار نیست.

کد خبر 727345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.