دانش آموزان خانواده خود را به حضور در انتخابات ترغیب کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: دانش آموزان خانواده خود را به حضور در انتخابات برای سرنوشت آینده خود ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن- در جشن سالروز پیروزی مدارس روستایی تیران و کرون به موضوع انتخابات اشاره و اظهارکرد: دانش آموزان اگرچه نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما با ترغیب اعضای خانواده در این حماسه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه پویش «رأی تو فردای من» در مدارس این شهرستان شکل گرفته، افزود: در قالب این حرکت جمعی و عمومی، دانش آموزان با تأثیر بر خانواده‌های خود برای آیندشان نقش آفرینی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ادامه داد: همین انتخاب‌های امروز است که در سرنوشت آینده جامعه تأثیر می‌گذارد و با توجه به نقش نوجوانان در بین اعضای خانواده پس از این فرصت برای تبلیغ حضور و انتخاب آگاهانه و اصلح استفاده کنند.

صائبی در خصوص رأی اولی‌ها نیز گفت: این یک افتخار برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود که مردم جامعه در تصمیم سازی ها نقش دارند و باید از این امکان برای سرنوشت کشورمان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تمام حوزه‌های تصمیم سازی و اجرایی کشور توسط مردم مدیریت می‌شود، تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی، نمایندگان مجلس برای قانون گذاری و مجلس خبرگان در انتخاب و نظارت بر عملکرد رهبری از جمله نقش‌های مردمی در سرنوشت مملکت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون به حضور در راهپیمایی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: راهپیمایی پر شکوه بر افتخار و عزت کشورمان می‌افزاید و باید هر کدام از ما این سهم خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه مطالعه تاریخ برای شناخت واقعیت‌ها لازم است، خاطرنشان کرد: تاریخ بهترین معلم اخلاق و درس آموز برای ما خواهد بود که سرنوشت کشورهای مستقل و آزاد تعالی بوده و آنان که وابسته هستند شکست می‌خورند.

صائبی به تلاش برای تحصیل و خودسازی نیز اشاره کرد و گفت: آینده کشور توسط دانش آموزان ساخته خواهد شد و نباید از مسیر علم آموزی و تهذیب نفس دور شویم.

وی تحریف اخلاقی و اعتقادی را مایه شکست و عقب افتادگی بیان کرد و یاد آورشد: باید مراقب تبلیغات غربی و رسانه‌های آنان باشیم که با هدف انحراف نسل جوان ما برنامه ریزی کرده و پیش می‌روند.

کد خبر 727277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.