اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمائی ۲۲ بهمن در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را در شهر اهواز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سعید حسنوند امروز _شنبه بیست و یکم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راه بندان در راستای تسهیل برای تردد شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان اهواز اعمال خواهد شد.

وی افزود: این محدویت‌ها شامل میدان ساعت به سمت میدان مولوی، همه معابر منتهی به میدان مولوی و پل چهارم، خیابان آزادگان جنوبی از میدان شهدا به سمت سه راه آزادگان، کلیه معابر منتهی به خیابان‌های سلمان غربی و شرقی، خیابان شریعتی شمالی از تقاطع امام به سمت تقاطع سلمان فارسی، خیابان شریعتی جنوبی از نبش خیابان کافی به سمت تقاطع سلمان فارسی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین شامل بلوار شهید مدنی مسیر شمال به جنوب و بالعکس، خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال و بالعکس، خیابان طالقانی مسیر شرق به غرب و خیابان رستگاری مسیر شرق و بالعکس استفاده نمایند.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: از ساکنانی که در محدوده طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر اهواز هستند درخواست می‌شود از پارک خودروهای خود از ساعت ۲۳ شنبه ۲۱ بهمن ماه در این مسیرها خودداری کنند.

کد خبر 727227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.