«همه پای وطن» در خوراسگان/ ۲۰ نقطه منطقه ۱۵ نورافشانی می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: از ساعت ۲۰:۰۰ امشب (شنبه) جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «همه پای وطن» با حضور تمام گروه‌های مردمی در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان برگزار خواهد شد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ندای ملکوتی و بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، ساعت ۲۱ به شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از میدان امام خمینی (ره) خوراسگان و منازل شهروندان منطقه ۱۵ بر خواهد خواست و هم‌زمان نیز مراسم نورافشانی برگزار می‌شود.

وی افزود: خوراسگان یکی از مناطقی است که در سطح شهر اصفهان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از پایگاه‌ها و خواستگاه‌های مبارزه علیه رژیم طاغوت بوده است و همواره جشن‌های پیروزی انقلاب به‌صورت ویژه با استقبال پرشور شهروندان در آن برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای سال جاری نیز بیش از ۶۶ عنوان برنامه در قالب ۹۵ اجرا به مناسبت اعیاد ماه رجب و ایام‌الله دهه فجر در این منطقه پیش‌بینی شده و در حال اجرا است که برپایی میز خدمت، برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برتر کشوری، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی غرفه‌های شاد ویژه کودکان و نوجوانان از جمله این برنامه‌ها است.

نظری‌پور تاکید کرد: امشب با مشارکت بسیج خوراسگان ۲۰ نقطه از آسمان منطقه ۱۵ نورافشانی خواهد شد که میدان امام خمینی (ره) خوراسگان و آستان مقدس امام‌زاده ابوالعباس (ع) از مهم‌ترین مکان‌های نورافشانی خواهد بود.

«همه پای وطن» در خوراسگان/ ۲۰ نقطه منطقه ۱۵ نورافشانی می‌شود

وی اضافه کرد: از ساعت ۲۰:۰۰ امشب جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «همه پای وطن» با حضور تمام گروه‌های مردمی در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 727118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.