تایید صلاحیت ۵۳۳ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد

فرماندار مشهد از آخرین وضعیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر خبرداد و گفت: ۵۳۳ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در مشهد تایید صلاحیت شدند.

محسن داوری در گفت‌‎وگو با خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، در خصوص شرایط فعلی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، اظهار کرد: ابتدا ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مشهد ثبت نام کردند که در این فرایند ۱۷ نفر انصراف داده، ۶ نفر حوزه خود را انتقال دادند و ۵۳۳ نفر تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار مشهد افزود: در این بین نیز ۳۳۸ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس نیز رد صلاحیت شدند که برخی شرایط ثبت‌نام را نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر از مشهد برای رقابت بر سر ۶ کرسی این استان در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده بودند که تا کنون ۱۰ نفر تأیید صلاحیت شدند. تا ۳۰ بهمن ماه نتیجه رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، به استناد بند (ج) ماده ۶۳ قانون انتخابات و در راستای رعایت حقوق داوطلبان مجلس شورای اسلامی، داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت مرکزی نظارت، مورد تأیید قرار گرفته لیکن در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها تأیید نشده یا احراز نشده است، می‌توانند به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ تا ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی زیر اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند.

کد خبر 727000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.