بیمارستان خوسف پس از ۱۱ سال افتتاح شد

بیمارستان حضرت قائم (عج) خوسف پس از ۱۱ سال و با حضور وبیناری وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، آئین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت قائم (عج) خوسف امروز _جمعه، بیستم بهمن_ و با حضور وبیناری وزیر بهداشت، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان خوسف و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: این بیمارستان از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان خوسف بود که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و با تأکید دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل این پروژه شتاب گرفته و در مهر ماه سال جاری بخش اورژانس این بیمارستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: بیمارستان حضرت قائم (عج) دارای زیربنای ۳۲۵۰ مترمربع در ۲ طبقه و ظرفیت ۳۲ تخت است و بزودی ۴۴ نیروی استخدامی وزارت بهداشت در بخش‌های پرستاری، پزشک عمومی، داروساز، اداری مالی، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و آزمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان خوسف گفت: عملیات اجرایی ساختمان به علاوه اعتبار تجهیز بیمارستان با مبلغی بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان صورت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، این بیمارستان دارای امکاناتی شامل بخش‌های داخلی، کودکان، جراحی، زنان و زایمان، اورژانس و خدمات آزمایشگاهی است.

کد خبر 726900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.