اعتراض کشاورزان ایتالیایی در طول جشنواره موسیقی

کشاورزان ایتالیایی در طول جشنواره موسیقی کشور دست به اعتراض زدند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، در حالی که جاده‌های بلغارستان و اسپانیا هنوز به‌دنبال اعتراضات کشاورزان مسدود است، کشاورزان ایتالیایی که آینه اعتراضات سراسر اروپا بودند نیز تراکتورهای خود را یک شبه به شهر فلورس در لیگوریا بردند تا در جشنواره موسیقی اعتراضات خود را نشان دهند. آن‌ها خواستار تغییر در سیاست‌ها و اقدامات کشاورزی اتحادیه اروپا برای مبارزه با افزایش هزینه‌های تولید هستند و حدود ۲۴۰ کیلومتر را با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت طی کردند تا به این جشنواره تلویزیونی برسند. مقامات در تئاتر آریستون از نمایندگان کشاورزان استقبال خواهد کرد.

تداوم اعتراضات کشاورزان در بلغارستان

اعتراضات در بلغارستان نیز همچنان ادامه دارد و جاده‌ها در سراسر کشور برای سومین روز متوالی پس از به توافق نرسیدن آن‌ها در مذاکرات با دولت مسدود هستند. به این ترتیب بیش از ۱۰۰ تراکتور و ۲۵۰ کشاورز و دامپرور دوربرگردان نزدیک روستای پلوودیو در ترود را مسدود کردند. معترضان عدل‌های یونجه را آتش زدند و محصولات خود را در جاده ریختند. کشاورزان همچنین جاده یونان در کرسنای بلغارستان را از دو جهت بستند.

اعتراض کشاورزان ایتالیایی در طول جشنواره موسیقی

مذاکرات بین کشاورزان، نخست‌وزیر و وزیر کشاورزی نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید، اما تفاهم‌نامه پیشنهادی مقامات امضا نشد. با این حال مقامات و کشاورزان روی بسته حمایتی ۷۶ میلیون یورویی برای بخش‌های خاص توافق کردند و مذاکرات جدیدی برای روز جمعه برنامه‌ریزی شد.

تظاهرات شبانه در بارسلونا

حدود صد کشاورز کاتالونیایی نیز در اسپانیا به خیابان‌های بارسلون آمدند و شب را در کابین‌ها یا زیر تراکتورهای خود سپری کردند تا صبح روز بعد با رئیس پارلمان منطقه کاتالونیا ملاقات کنند. مسئولان به کشاورزان هشدار داده بودند که باید تا ساعت ۶ صبح تراکتورهای خود را جابه‌جا کنند در غیر این‌صورت با جریمه مواجه خواهند شد.

کشاورزان اسپانیایی نیز نسبت به هزینه‌های گزاف و بوروکراسی در این بخش معترض هستند و ادعا می‌کنند که توزیع‌کنندگان عمده مواد غذایی تهدیدی بزرگ برای معیشت آن‌ها محسوب می‌شوند.

اعتراض کشاورزان ایتالیایی در طول جشنواره موسیقی

کد خبر 726869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.