چهارمین دوره مسابقات دو میدانی منطقه لتحر کاشان برگزار شد

به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چهارمین دوره مسابقات دو میدانی منطقه لتحر کاشان با حضور ۱۸۹ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، چهارمین دوره مسابقات دو میدانی منطقه لتحر کاشان در رده نونهالان برگزار شد، در این مسابقات ۱۰۸ نفر رقابت کردند که در پایان رضا عنایتی کاشی، امیرعباس قاسمی، مهدی رحمانی، محمد عرفان صادقی و امیر مهدی خانی به ترتیب با کسب رتبه‌های اول تا پنجم مدال، لوح قهرمانی و جوایز نقدی خود را دریافت کردند.

همچنین در رده نوجوانان که با رقابت ۸۱ ورزشکار برگزار شد نوید دامن افشان، محمدمهدی مسگری، امیرعلی جوی، محمد زینلی و یاسین بهبودی با کسب مقام‌های اول تا پنجم را کسب به آنها مدال، لوح قهرمانی و جوایز نقدی به آنها داده شد.

چهارمین دوره مسابقات دو میدانی منطقه لتحر کاشان برگزار شد


مهدی زاهدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان در مراسم اهدا جوایز برندگان با تبریک دهه فجر اظهار کرد: در یک سال گذشته برنامه‌ای باشکوه و زیبا مانند این مسابقات با حضور این‌همه نوجوانان و نونهال ورزشکار با نشاط و پرانرژی حس و حال خوب و رضایت بخشی به ما نداده بود.

زاهدی با تشکر از انجمن آوای لتحر افزود: این سازمان مردم نهاد به دور از نگاه‌های سیاسی و حواشی چندین سال است در این منطقه به بهترین نحو احسن در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و قرآنی فعالیت می‌کند.

چهارمین دوره مسابقات دو میدانی منطقه لتحر کاشان برگزار شد

در پایان این مسابقات دو میدانی که از ورزشکاران مسیر میدان خرمشهر تا زیارت امامزاده عبدالله لتحر را دویدند به پنج نفر از شرکت کنندگان به اسامی به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات دو میدانی لتحر به دبیری «جواد استادی» توسط انجمن فرهنگی اجتماعی آوای لتحر با مشارکت فرمانداری ویژه کاشان، اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، هیئت دو میدانی، قرارگاه جهادی امامزاده عبدالله لتحر، پایگاه بسیج مالک اشتر لتحر، کانون فرهنگی هنری شهدای لتحر، هیئت ورزش روستایی و بازی‌های محلی، مؤسسه ورزشی ارژن گستر با حمایت‌های مالی صنایع سنگ ساحل برگزار شد.

کد خبر 726861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.