تردد مسافر از مرزهای کرمانشاه بسترساز رونق اقتصادی و گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: عبور مسافر از مرزها، رونق اقتصادی و گردشگری همراه با تقویت زیرساخت‌های مرزی استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی امروز پنجشنبه -نوزدهم بهمن- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر با تلاش مردم، دولت و مسؤولان شاهد روند توسعه استان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی هستیم به طوری که بر اساس آمارهای منتشر شده؛ روند توسعه و کاهش نرخ بیکاری استان حکایت از چشم اندازهای بسیار خوبی دارد.

وی گفت: این حرکت جهادی با همدلی مردم و مسؤولان تحقق می‌یابد.

معاون استاندار کرمانشاه در رابطه با پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی بر موضوع هدایت تسهیلات تأکید داشت و تصریح کرد: تسهیلات در راستای ایجاد ارزش افزوده، شغل پایدار، ایجاد تکمیل زنجیره‌های استان و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند برای استان روند توسعه را سرعت ببخشد؛ هدایت می‌شود.

پیگیر اختصاص سهمیه‌ای از کاروان‌های دولتی برای عبور از مرز خسروی هستیم

وی در بحث استفاده از ظرفیت مرزهای استان، یادآور شد: اربعین امسال شاهد تردد بیش از یک‌میلیون مسافر از مرز خسروی بودیم.

محمدی استفاده اقتصادی از این حرکت عظیم دینی و تداوم این حرکت را در قالب برنامه‌ها اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون تردد مسافر را در مرزهای پرویزخان، خسروی و شوشمی داریم، اما در سطح ملی پیگیر اختصاص سهمیه‌ای از کاروان‌های دولتی برای عبور از مرز خسروی هستیم تا تداوم عبور و مسافر را از مرزهای استان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: عبور مسافر از مرزها، رونق اقتصادی و گردشگری در استان همراه با تقویت زیرساخت‌های مرزی را در پی خواهد داشت

دقت مردم در نوع انتخاب برای راهی کردن افراد به مجلس توسعه استان را شتاب می‌دهد

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه حضور در نوع و دقت انتخاب مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه را در روند توسعه استان بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: مردم با انتخاب خود می‌توانند به مسؤولان در روند توسعه استان کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به بهره‌برداری از ۷۰ طرح اقتصادی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت، صنایع تبدیلی و کشاورزی، گردشگری و… با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 726812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.