افتتاح و عملیاتی شدن طرح‌های عمرانی خدماتی در کاشان

همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۰ طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی درمنطقه کاشان بهره‌برداری و عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با ایام الله فجر با بهره برداری از این طرح‌ها که با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گزاری شده بیش از ۴۰۰ نفر به اشتغال رسیدند.

افتتاح و بهره برداری از اقامتگاه بوم‌گردی سنتی راهب

در آئینی از اقامتگاه بوم‌گردی سنتی راهب بهره برداری شد، این پروژه در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی ۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم و ۳۰ تخت را به مجموعه گردشگری کاشان اضافه کرده است.

افتتاح هتل سنتی معمار

هتل سنتی معمار طرح دیگری در توسعه گردشگری کاشان است که این پروژه در زمینی با مساحت ۳۰۰ متر، زیر بنایی ۴۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال دارای ۷ اتاق و ۲۱ تخت و اشتغال‌زایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم فراهم آورده کرده است.

بهره‌برداری از خط تولید شرکت دنیای گرانول

طرح توسعه خط تولید گرانول هالوژن فری اولین کوره این شرکت از دیگر طرح‌ها از دهه فجر که شامل دو خط تولید جدید است، خط اول با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان، اشتغال‌زایی ۶۰ نفر، تولید سالیانه ۶۰۰ تن و خط دوم با سرمایه گذاری ۱,۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر را ایجاد کرد و سالیانه ۳۶۰۰ تن تولید دارد.

با ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن اشتغالزایی مستقیم ۱۷۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

راه اندازی اولین کوره تولید آهن اسفنجی شرکت «آسین گستر مشفق»

اولین کوره تولید آهن اسفنجی شرکت آسین گستر با ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن و اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۱۷۰ نفر وارد چرخه تولید شد.

افتتاح کتابخانه عمومی بنیاد قلمچی شهدای لتحر

کتابخانه عمومی بنیاد قلمچی شهدای لتحر مجهزترین کتابخانه کاشان پذیرای دوستداران کتاب و کتابخوانی شد، این طرح در مساحت ۳۰۰ متر با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع در سه طبقه شامل سالن مخزن کتاب، سالن مطالعه و بخش کودک و نوجوان است.

بزرگترین مجتمع گردشگری و بوم گردی «افسانه سند باد» افتتاح شد

این پروژه با مساحت ۷۰ هزار متر مربع با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع کلنگ زنی شد، برای این مجتمع گردشگری بالغ بر ۳,۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

این مرکز گردشگری در سه فاز اقامتی، رستوران، ورزشی است، که در فاز اول دارای ۲۵ اقامتگاه و در فاز دوم و سوم دارای سالن‌های ورزشی و رستوران است.

آئین بهره برداری از گاز رسانی به روستای اسد آباد

عملیات گاز رسانی به روستای اسد آباد به طول این شبکه ۶ و نیم کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با اجرای این طرح ۷۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

لازم به ذکر است با افتتاح این پروژه تمام مناطق شهرستان کاشان از نعمت گاز بهره مند شدند.

افتتاح ساختمان اداری شرکت سایپا

ساختمان اداری سردار سلیمانی شرکت سایپا سیتروئن با زیر بنای ۶ هزار متر مربع در ۵ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آئین کلنگ زنی مجموعه مسکونی روستای غیاث آباد

آئین کلنگ زنی مجموعه مسکونی روستای غیاث آباد بخش نیاسر کاشان در سطحی حدود ۲۵ هکتار از اراضی ملی توسعه روستا از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیاتی شد.

افتتاح پل بتنی روستای غیاث آباد منطقه اردهال کاشان

این پل با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشخصات ۶۰۰ مترمربع عرشه و دهانه ۲۴ متری، اجرای روکش آسفالت خیابان ورودی و معابر روستای غیاث آباد با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و تهاتر با سطح ۸۵۰۰ متر مربع نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا؛، همزمان با دهه فجر ۱۰ طرح عمرانی خدماتی با حضور قائم مقام سازمان توسعه نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) درمنطقه کاشان، محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت استانداری، شاهین آذری مدیر کل صمت استان اصفهان، و فرماندار ویژه کاشان و دیگر مسئولان افتتاح و عملیاتی شد.

کد خبر 726680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.