حمله رژیم صهیونیستی به غزه با بمب‌های فسفری

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش با بمب‌های فسفری به مناطقی از غزه حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش با بمب‌های فسفری اطراف خیابان الشهدا و ساختمان مجلس قانونگذاری در غزه و اداره ارتباطات را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

همچنین از خان یونس گزارش می‌رسد پیکر سه تن از شهدای فلسطینی از منطقه جورة اللوت به بیمارستان اروپایی جنوب نوار غزه رسیده است، یک دختر فلسطینی نیز در نتیجه تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیستی در مقابل بیمارستان ناصر در خان یونس جان خود را از دست داد.

شبکه الجزیره نیز از موشک باران گسترده منطقه البطن السمین در خان یونس توسط توپخانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به این منطقه که در نتیجه گسیل شدن آوارگان غزه به آن متراکم‌ترین منطقه جهان به شمار می‌رود، خبر داده و اعلام کرد که تعدادی از فلسطینی‌ها در این حملات شهید یا زخمی شده‌اند.

این گزارش با اشاره به تمرکز بالای انسانی در این منطقه تاکید کرد حدود یک میلیون و نیم آواره غزه در حال حاضر در این شهر اسکان موقت دارند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز و ساعت‌های گذشته به صورت پی در پی به حمله‌های خود علیه بخش‌های مختلف نوار غزه ادامه دادند.

در جریان بمباران منازل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد: تنها طی چند ساعت از بمباران بخش‌های مختلف شهر رفح دست کم ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده اند. همچنین صدای وقوع یک انفجار شدید در شهر رفح در جنوب نوار غزه به گوش رسیده است.

«رامی عبدو» رئیس دیدبان حقوق بشر اروپا مدیترانه که مرکز آن در ژنو قرار دارد، پیش از این تأیید کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات به مناطق پرجمعیت شمال‌غربی غزه از بمب‌های فسفری می‌کند؛ همچنین دیدبان حقوق بشر مستقر در نیویورک نیز در گزارش‌های قبلی به استفاده رژیم از بمب‌های فسفری در حمله به نوار غزه اشاره کرده بود.

کد خبر 726493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.