ارسال ۲۳۷ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل ​

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در آغاز فصل سرما به همه مصرف‌کنندگان توصیه می‌شود جهت ​ذخیره‌سازی ​سوخت دوم​ و استفاده در شرایط اضطراری اهتمام ویژه داشته باشند که در این راستا ۲۳۷ میلیون لیتر سوخت مایع ​به نیروگاه سبلان در سال جاری روانه شده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحجت مدنی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوخت مایع به عنوان سوخت دوم جهت ذخیره‌سازی و استفاده در شرایط اضطراری به نیروگاه سبلان ارسال می‌شود که میزان ارسال فرآورده طی ۱۰ ماه سال جاری، ۲۳۷ میلیون لیتر بوده است.

وی افزود: در مقایسه آمار ۱۰ ماه گذشته از سال‌جاری با مدت مشابه سال قبل، میزان مصرف فرآورده نفت‌گاز افزایش ۲۱ درصدی و نفت سفید کاهش ۴۵ درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: منطقه با درخواست به‌موقع، فرآورده را بدون کمبود و محدودیت به‌طور منظم به نیروگاه ارسال می‌کند.

مدنی همچنین اتخاذ سیاست‌های مطلوب سوخت‌رسانی به‌خصوص سوخت جایگزین به نیروگاه‌ها را یکی از اقدامات مطلوب در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دانست و یادآور شد: این نیروگاه یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۱۴۴۰ مگاوات است که شامل شش واحد گازی ۱۵۹ مگاواتی و سه واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار احداث شده است.

کد خبر 726131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.