هجدهمین نمایشگاه کتاب پس از ۴ سال در بندرعباس برگزار می‌شود

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، اسمعیل جهانگیری با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس اظهار کرد: تعداد ناشران در این نمایشگاه تاکنون ۳۵۰ نفر هستند که ناشران استانی هم به آن اضافه خواهند شد و در کل ۲۵ هزار عنوان در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: اگر شرکت‌های اقتصادی در برگزاری نمایشگاه به کمک ما بیایند، ما می‌توانیم بیشتر از یک میلیارد تومان هم یارانه کتاب به مردم بدهیم و سقف تخفیف خرید کتاب سال‌جاری ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

محمدی میردادی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هم در این‌باره اظهار داشت: در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی که قرار است بیست‌ویکم بهمن تا بیست‌وهفتم بهمن برگزار شود، دستگاه‌های دیگر اجرایی استان از جمله استانداری هرمزگان و شهرداری و صنایع قول همکاری را داده‌اند و امیدواریم همان‌گونه که در سال‌های گذشته ما را همراهی کرده‌اند، در سال‌جاری نیز در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: در سال‌جاری نیز در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب، برنامه‌های فرهنگی متنوع شامل شب‌های فرهنگی شهرستان، باشگاه کتاب و کتابخوانی، رونمایی از آثار مؤلفان، جلسات نقد و بررسی از کتاب مؤلفان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 725884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.