پرداخت بدهی پروانه ساختمانی به‌صورت اقساطی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شرایط پرداخت و تقسیط بدهی مودیان به میزان قابل توجهی تسهیل شده است.

قاسم زوکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی اظهار کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شرایط پرداخت و تقسیط بدهی مودیان به میزان قابل توجهی تسهیل شده است.

وی افزود: حداقل پرداخت نقدی شهروندان در تقسیط مطالبات شهرداری مشهد بابت صدور مجوز و گواهی‌های ساختمانی، تا بیست‌وپنجم اسفند سال‌جاری، در حوزه‌های ۱ و ۲ درآمدی به میزان ۲۰ درصد و در حوزه‌های ۳، ۴ و ۵ درآمدی ۱۰ درصد تعیین شده است، در حالی که پیش از این سهم پرداخت نقدی مودیان تا ۷۰ درصد کل بدهی نیز بوده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد اضافه کرد: در راستای تسهیل شرایط پرداخت و تصفیه‌حساب و همراهی با مردم شریف مشهدالرضا (ع)، افزایش نرخ ناشی از تقسیط، برای تقسیط ۱۲ ماهه بدهی عوارض ساختمانی، حذف شده و برای تقسیط بیش از ۱۲ ماه، نسبت به گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

زوکی‌نژاد در پایان گفت: در این طرح علاوه بر کم کردن سهم پرداختی نقدی و معاف کردن اقساط یک ساله از افزایش نرخ ناشی از تقسیط متعارف سالانه، میزان افزایش و اعمال این نرخ نیز متناسب با سهم همان سال محاسبه می‌شود.

کد خبر 725838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.