لایحه تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه پیش از تصویب بودجه ۱۴۰۳ ارائه شود

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت تلاش در راستای تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه گفت: شهرداری لایحه‌ای حمایتی به منظور تسهیل مسکن کارکنان تدوین و قبل از تصویب بودجه ۱۴۰۳ به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی در نشستی که به منظور بررسی مشکلات پرسنل شهرداری ارومیه و با حضور معاونان مالی و اقتصادی و برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی این شهرداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تکریم پرسنل شهرداری اظهار کرد: درِ اتاق مدیران شهرداری باید همواره به روی تمام کارکنان در راستای حل مشکلاتشان باز باشد.

وی با اشاره به نارضایتی برخی از پرسنل شهرداری در این‌باره افزود: نباید هیچ محدودیتی در ملاقات کارکنان با معاونان و مدیران باشد و این موضوع مورد تأکید شورای شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برخی از مشکلات موجود کارکنان شهرداری اعم از معوقات مناطق عملیاتی، فوق‌العاده ویژه، رانندگان استیجاری، مغایرت کدشغلی و تطبیق کدکارگزینی با تأمین اجتماعی، حق لباس کارکنان ستادی گفت: خواستار رسیدگی سریع و حل مشکلات پرسنل شهرداری از سوی معاونت‌های حاضر در جلسه هستیم.

پناهی با اشاره به ضرورت تلاش در راستای تأمین مسکن پرسنل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری لایحه‌ای حمایتی به منظور تسهیل مسکن کارکنان تدوین و قبل از تصویب بودجه به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

کد خبر 725836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.