نقد و حاشیه، نشانه‌ای از زنده بودن جشنواره فجر است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقدهای موجود در جشنواره فجر چهل‌ودوم گفت: جشنواره فجر زنده است و ویژگی این امر آن است که نقد، اشکال و گفت‌وگو دارد و در آن حاشیه تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نقدهای موجود در جشنواره فجر چهل‌ودوم اظهار کرد: جشنواره فجر زنده است و ویژگی این امر آن است که نقد، اشکال و گفت‌وگو دارد و در آن حاشیه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ای به عظمت جشنواره فجر دارای بخش‌های مختلف بین‌المللی و داخلی است و در این راستا تمام صحبت‌ها طبیعی است و آن را به فال نیک می‌گیرم، افزود: از حضور اصحاب هنر و رسانه و گرمایی که به این حوزه دادند متشکرم؛ این مسیر فصلی نو برای ارتقای محتوا در سینمای ایران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در سینما از وضعیتی اسف‌بار خارج می‌شویم، تصریح کرد: دو سال است که در تلاشیم از فضایی که گزاره اصلی تولیدات آن سیاه‌نمایی، تولید و خشونت و ارتباطات نامشروع بود خارج شویم و امروز در کشاکش این موضوع هستیم؛ بخش عمده‌ای از تولیدات به مفاخر اختصاص پیدا کرده است، اما در عین حال تمام گونه‌ها و ژانرها حضور دارند و بنای ما تنظیم‌گری و رعایت قانون در تمام تولیدات و حمایت و پشتیبانی از تولیداتی است که به اعتلای آرمان مردم ایران کمک کند.

کد خبر 725801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.