با کار جهادی دولت گره جدی از مشکلات کشور باز شده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، فجر خدمت را در نقطه نقطه کشور شاهد هستیم و با جهاد، وقت‌گذاری و تدابیر رئیس‌جمهور، اعضای هیئت دولت، استاندار و مدیران اجرایی، گره از مشکلات جدی کشور باز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محسن منصوری امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در افتتاحیه و بهره‌برداری از پروژه تولید سولفات سدیم شرکت املاح معدنی ایران در استان سمنان اظهار کرد: کار میدانی با نگاه حل مسئله دولت سیزدهم اثرات بسیار مشهودی در عمران و آبادی روستاها و شهرهای کشور داشته است.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، فجر خدمت را در تمام نقاط کشور شاهد هستیم و با جهاد، وقت‌گذاری و تدابیر رئیس‌جمهور، اعضای هیئت دولت، استاندار و مدیران اجرایی، گره از مشکلات جدی کشور باز شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دهه فجر سال ۱۴۰۲ شاهد هستیم که بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

منصوری تصریح کرد: رشد شاخص‌های اقتصادی بسیار مطلوب، کاهش نرخ بیکاری با تحول چشمگیر و دستاوردهای ارزنده و بهبود شاخص‌ها در حوزه اجتماعی از جمله مواردی است که در استان سمنان شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: کود سولفات پتاسیم از نیازهای ضروری ما در کشور است که تولید سالانه ۴۰ هزار تن کود در این شرکت امری ارزنده است، ضمن آنکه از لحاظ بیولوژیک و امنیت غذایی و در راستای خودکفایی، طرح‌هایی از این دست اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد که با اجرای این طرح و پروژه‌های مشابه، در سطح کشور در تولید سولفات پتاسیم به خودکفایی خواهیم رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری ضمن ابراز امیدواری برای پویایی و تحرک هرچه بیشتر این واحد تولیدی گفت: دولت به صورت انحصاری خریدار این محصول است که با خرید محصولات تولیدی این طرح، سولفات پتاسیم را در راستای تأمین امنیت غذایی و خودکفایی در اختیار کشاورزان قرار خواهد داد.

کد خبر 725761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.